۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۰۸

آخرین وداع با مهدی محمدی؛

آقای فوتبال کرمان برای همیشه رفت/ نارنجی پوشان مس سیاه پوشیدند

آقای فوتبال کرمان برای همیشه رفت/ نارنجی پوشان مس سیاه پوشیدند

کرمان – خبرگزاری مهر: بازیکنان نارنجی پوش مس کرمان و فوتبال این استان امروز مربی محبوب کرمانی را تشییع و در میان حزن و اندوه مردم کرمان خاکسپاری کردند امروز بدون شک یکی از روزهای ناگوار ورزش کرمان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی مربی بومی و محبوب کرمان روز گذشته پس از دو هفته از سکته مغزی پس از استرسهای ناشی از نتایج ضعیف مس کرمان دچار حمله تنفسی شد و جان خود را در بیمارستان شهید باهنر کرمان از دست داد.

محمدی درخاطر تمام فوتبال دوستان ماندگار شده است و به عنوان آقای فوتبال این استان دست یافته است.

امروز ساعت 7 و نیم صبح دوستداران محمدی برای آخرین دیدار با وی به غسالخانه این شهر رفتند و در نهایت بر پیکر وی نماز گذاشتند و محمدی را از روبروی هیئت فوتبال کرمان تشییع کردند.

کسی باور نمی کرد مدیریتهای ضعیف و حواشی و نتایج نا مطلوب مس کرمان به اینجا ختم شود اما در نهایت محمدی تاب استرسهای اخیر را نیاورد و داستان مس تلخ تر از قبل شد.

پس از اینکه برخی از دوستان محمدی نسبت به اینکه محمدی در ایام زندگیش در مس کرمان به آنچه شایسته اش بود نرسید گفتند و این امر نیز به دلیل دید بسته و غیر بومی مدیران مس کرمان بود اما امروز مدیران و بازیکنان این تیم در مراسم تشییع وی حضور یافتند و سایت این باشگاه نیز به دیدگاههای بازیکنان و دست اندرکاران این تیم پرداخت.

محمدی محبوب قلب فوتبالیستهای کرمان است/ نام مس با محمدی گره خورده است

اکبر ایرانمنش، مدیرعامل باشگاه صنعت مس  در مراسم تشييع پيكر مهدی محمدی عنوان كرد: ابتدا درگذشت مربی بزرگوار  و محبوب  باشگاه صنعت مس را تسليت مي‌گويم ، مهدی محمدی عزیز  از لحاظ اخلاقي سر آمد ورزشكاران بود ، همه با جان و دل تلاش كردند تا ایشان بتواند زندگي خود را ادامه دهد اما حال كه از بين ما رفته فقدانش بسيار سخت است و اينكه مردم ياد او را گرامي‌ مي‌دارند بسيار ارزشمند است ، حضور مردم نشان می دهد که مهدی محمدی محبوب دلها باقی می ماند.

وی گفت: ورزش ما امروز عزادار است و من به تمام اهالي ورزش و خانواده مرحوم محمدی تسليت مي‌گويم  ، مهدی محمدی در قلب مردم جاي دارد و ياد و خاطره او هميشه براي فوتبال دوستان استان  زنده خواهد بود.

امروز روز تلخ فوتبال کرمان است

فرزاد حسینخانی کاپیتان تیم مس کرمان نیز  که برای مراسم تشییع جنازه محمدی حضور داشت گفت: امروز برای جامعه ورزش ما یک روز تلخ بود مهدی محمدی عزیز اکنون در میان ما نیست اما یادش همیشه در قلب مردم زنده است. دلیل محبوب بودن مهدی محمدی مردم دار بودن او بود. من از ایشان خیلی چیزها یاد گرفتم و یکی از شاگردان او بودم.

وی گفت: امیدوارم در آینده بتوانم به خوبی وظایف خود را انجام دهم و از عهده این مسئولیت سنگین برآیم ، مطمئن باشید یاد و خاطره مهدی محمدی همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

محمدی دلسوز فوتبال کرمان بود

احمد نخعی سرمربی تیم مس نوین می گوید: واقعا متاسفم که مهدی عزیزمان را به راحتی از دست دادیم ، او به معنای واقعی دلسوز فوتبال بود ، مهدی محمدی مرد بسيار بزرگي بود و حرف زدن در مورد او كار بسيار سختي است.  حضور مردم در اين مراسم نشان داد كه مهدی  زنده است و هرگز نامش از ياد مردم پاك نخواهد شد.

فقدان مهدی خان برای فوتبال کرمان دردناک است

حسین ذوالغیاث یکی از مربیان جوان فوتبال استان در حالي كه گريه مي‌كرد، می گوید: تک تک دقایق حضور مهدی محمدی در کنار تیم  خاطره است و مطمئن هستم او در دل مردم جای دارد. بسيار متاسفم كه چنين عزیزی را از دست داديم و فقدان او براي جامعه فوتبال بسيار سخت است.



 

افکار و منش محمدی در فوتبال کرمان ماندگار است

مجید نامجو  سرمربی تیم جوانان صنعت مس نیز می گوید : یاد مهدی محمدی عزیز  که برای فوتبال استان کرمان زحمات زیادی کشید ، برای همیشه در ذهن همه اهالی فوتبال باقی خواهد ماند .

مهدی نامجو  سرمربی تیم نوجوانان صنعت مس نیز می گوید : مهدی محمدی با اخلاق همیشه خوبش و البته دلسوزی  و فداکاری اش برای فوتبال کرمان ، هیچ زمانی از ذهنمان پاک نمی شود ، همه او را دوست داشتند و مردم داری اش مثال زدنی بود ، فقدانش بس برای ما غم سنگینی خواهد بود.

حضور محمدی در مس کرمان همیشگی است

حمید حسین خانی سرمربی تیم امید صنعت مس نیز می گوید: باورم نمي‌شود كه مهدی محمدی دوست داشتنی ديگر در بين ما نيست ، محمدی هميشه صادقانه برخورد مي‌كرد و چيزي‌هاي زيادي از او ياد گرفتم و امروز فقط افسوس می خورم  ، مهدی خان هميشه زنده است و اميدوارم هميشه او را ياد كنيم.

ناگاه گرد غم است که بر چهره‌مان پاشيده مي‌شود و جان را مي‌فشرد  ، روزگار رسم خود را بي‌خبر جاري کرد ،  17 شهریور تلخی را براي فوتبال کرمان و باشگاه صنعت مس باقي گذارد ، دوست نداریم كه فقدان  مهدی محمدی دوست داشتنی مان را باور كنیم  اما ... رفتنش را به سوگ می نشینیم و درگذشت آقای فوتبال کرمان را به خانواده‌ محترمش، جامعه ورزش و مردم کرمان تسليت مي‌گويیم.

کد خبر 2131559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha