۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

درخواست معاونت علمی از دانشگاه‌ها برای دریافت تجهیزات آزمایشگاهی سفارشی

درخواست معاونت علمی از دانشگاه‌ها برای دریافت تجهیزات آزمایشگاهی سفارشی

معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری با تاکید بر اینکه برای کلیه فروشندگان تجهیزات آزمایشگاهی قرارداد خرید تنظیم و ارسال شده است، از دانشگاه‌ها درخواست کرد تا سریع‌تر نسبت به دریافت اقلام سفارشی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید مجتبی خیام نکویی با اشاره به حجم قراردادهای منعقد شده در اولین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، افزود: در این نمایشگاه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استان تهران 177 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی ساخت شرکت‌های داخل را خریداری کردند.

معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: پس از استان تهران، استان‌های خراسان رضوی با 20 میلیارد ریال، خوزستان با 19 میلیارد ریال، آذربایجان شرقی با 15 میلیارد ریال، کرمان با 12 میلیارد ریال و مازندران، اصفهان، سیستان و بلوچستان هر کدام با 10 میلیارد ریال استان‌هایی هستند که بیشترین خرید را از این نمایشگاه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه برای کلیه فروشندگان قرارداد تنظیم و ارسال شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون 45 قرارداد با حجم 170 میلیارد ریال منعقد شده است و باقیمانده شرکت‌های سازنده نیز باید هرچه سریع‌تر قراردادهای خود را امضا کرده و تحویل دهند.

خیام نکویی ابراز امیدواری کرد که علی‌رغم تأخیرهای به وجود آمده از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر تجهیزات آماده را تحویل بگیرند تا در آغاز سال تحصیلی جدید، آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها بتوانند به دستگاه‌های جدید مجهز شوند.

 

کد خبر 2131570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha