۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۴۳

اخبار فرهنگی/

شب شعر رضوان در خراسان رضوي برگزار می شود

شب شعر رضوان در خراسان رضوي برگزار می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: برگزاری شب شعر رضوان در خراسان رضوي برگزار می شود و اکران ویژه "هر شب تنهایی" با حضور صدرعاملی در مشهد عناوین دو خبری فرهنگی و هنری از خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون فرهنگي و مطبوعاتي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي از برگزاري شب شعر رضوان در اين استان خبر داد.

حسين مسگراني با بيان خبر برگزاري شب شعر رضوان اظهار کرد: همزمان با ايام مباك دهه كرامت شب شعر رضوان در شهرستانهاي خراسان رضوي با محوريت امام رضا(ع) برگزار مي شود.

معاون فرهنگي و مطبوعاتي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي افزود: هدف از اجراي اين شب شعر ترويج فرهنگ اسلامي و ولايي و تقويت انگيزه هاي مذهبي در شاعران جوان، حمايت و تشويق شاعران مذهبي براي بيان معارف و حقايق الهي و شناسايي و جذب استعدادهاي شعري مي باشد.

مسگرانی گفت: علاقمندان مي توانند اشعار خود را در بخش اصلي شب شعر ويژه امام رضا(ع) و بخش جنبي اشعار مذهبي، ولايي، اجتماعي،عرفاني و بخش ويژه استفاده از معارف اسلامي، توحيد، قرآن و نهج البلاغه در شعر به دبيرخانه شب شعر واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشهد ارسال نمايند.

وي افزود: اين شب شعر به همت معاونت فرهنگي و مطبوعاتي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي برگزاري مي شود و به بركت نام امام هشتم(ع) از 7 نفر شاعر و يك پيشكسوت تقدير به عمل مي آيد.

" هرشب تنهایی" با حضور رسول صدرعاملی به شکل ویژه اکران می شود

فیلم سینمایی "هرشب تنهایی" پنجشنبه شب با حضور رسول صدرعاملی، کارگردان اثر در مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) به شکل ویژه اکران می‌شود.

روح الله مهدی پناه، مدیر مجتمع امام‌خمینی(ره) با اعلام این خبر اظهار کرد: فیلم سینمایی "هر شب تنهایی" به عنوان حسن ختام هفته فیلم رضوی که از ابتدای دهه کرامت آغاز شده بود، پنجشنبه 21شهریور، مصادف با روز سینما، با حضور کارگردان اثر، نقد و بررسی خواهد شد.

مدیر مجتمع امام‌خمینی(ره) بیان کرد: در این نشست، علاوه بر بررسی آخرین اثر سینمایی رضوی صدرعاملی، درباره سینمای رضوی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آن نیز با حضور کارشناسان بحث و بررسی صورت خواهد گرفت. 

مهدی پناه تاکید کرد: رسول صدرعاملی و مهدی محمدی به‌عنوان کارگردان و علی جعفری به‌عنوان مجری‌کارشناس، در این برنامه حضور خواهند داشت.

 

 

 

کد خبر 2133126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha