۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴

بازگشایی مجدد خانه سینما-1

امیدوارم سیمرغ سینمای ایران به پرواز درآید/ ترک جلسه سخنرانی ایوبی توسط کاسه‌ساز و شورجه

امیدوارم سیمرغ سینمای ایران به پرواز درآید/ ترک جلسه سخنرانی ایوبی توسط کاسه‌ساز و شورجه

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در بازگشایی خانه سینما همدلی پرنشاط سینماگران را در مراسم بازگشایی مجدد خانه سینما بهترین هدیه دانست و اظهار امیدواری کرد که سیمرغ سینمای ایران به پرواز درآید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی روز پنجشنبه 21 شهریورماه در خانه سینما در جمع هنرمندان و اهالی رسانه گفت: وعده دیدار ما فردا در جشن سینمای ایران است، از اینکه میهمان ناخوانده به سینمای ایران را پذیرا شدید، سپاسگزارم.

وی افزود: مسئولیت ویژه در این عرصه را بسیار فرصت مهمی برای خدمت به اهالی سینما می دانم و نباید این زمان را از دست بدهیم؛ چراکه فرصت ها به سرعت می گذرد. می دانم به شما چه گذشته است و چه روزگار سختی داشتید، امروز در روز ملی سینما این همدلی و نشاط را جشن می گیریم.

ایوبی در ادامه سخنان خود گفت: می دانم همه چیز برای رفتن به سوی فردا فراهم است، وقتی همه شما در کنار هم باشید همه چیز آباد خواهد شد. از همه اصنافی که با وجود اختلاف دیدگاه، امروز برای این همدلی دست به دست هم دادند تا این مراسم باشکوه تر برگزار شود، تشکر می کنم.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: خوشحالم از اینکه همه اهالی خانه سینما با بازگشایی این خانه دوباره بازگشتند و مردم نیز در این خوشحالی شما قطعا شریک هستند. همچنین نظام جمهوری اسلامی که این سینما را پرافتخار می داند نیز بدون تردید در این شادی شریک است. همانطور که می دانید این سینما ملی است و مورد علاقه همه مردم است و جهان نیز به این سینمای ایران افتخار می کند.

وی افزود: در سفرهایی که داشتم متوجه شدم جهان اسلام نیز به سینمای ایران افتخار می کند و سینمای ایران و جهان نیز چشم امیدشان به شماست. ما باید قدر سینمای ایران را بدانیم. اگر شما سینماگران سازمان سینمایی و مدیریت آن را خانه و دوست خود بدانید، قطعا قدم های خوبی برمی‌داریم.

ایوبی در ادامه عنوان کرد: ما باید با این پشتوانه عظیم خانه سینما، با همه سلیقه ها همراه باشیم و این مهمترین حرکت در مدیریت است. اگر سینما در گذشته دچار مشکلاتی شد و شاید مدیریت نیز می توانست بهتر باشد ولی شرایط آن فراهم نشد، به این دلیل بود که اصناف در کنار سینمای ایران نبودند. اما امروز همه این همدلی را پذیرفتند.

رئیس سازمان سینمایی در پایان سخنان خود تاکید کرد: امیدوارم سیمرغ سینمای ایران به پرواز درآید؛ چراکه جهان و مردم ایران منتظر شما هستند، امیدوارم مشکلات این سینما نیز زودتر حل شود. وعده ما برای صحبت کردن در ارتباط با چالش های سینما روزهای دیگر است، امروز این حضور پرنشاط شما بهترین هدیه به شمار می رود من بازگشایی خانه سینما را به اهالی آن تبریک می گویم.

حاشیه ها:

در اواسط صحبت های رئیس سازمان سینمایی، حبیب الله کاسه‌ساز سالن را ترک کرد و در پایان صحبت وی نیز جمال شورجه نیز سالن را ترک کرد.

پس از پایان صحبت های ایوبی محمدرسول صادقی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی از هنرمندان خواست تا سالن را ترک کنند تا جلسه مطبوعاتی خانه سینما با حضور اهالی رسانه و هیات مدیره خانه سینما در تالار اجتماعات این مکان برگزار شود. علیرضا رضاداد مشاور عالی رئیس سازمان سینمایی از حاضران در این مراسم بود.

کد خبر 2134148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha