۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۹

آمادگی باند پرواز تا ساعاتی دیگر؛

جزئیات حادثه عصر امروز فرودگاه کرمان/ بررسی CVR و FDR هواپیما

جزئیات حادثه عصر امروز فرودگاه کرمان/ بررسی CVR و FDR هواپیما

مدیر کل دفتر ایمنی و بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه باند فرودگاه کرمان در حال تخلیه و خروج هواپیما است، گفت: تیم بررسی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی CVR و FDR هواپیما هستند و نتیجه پس از بررسی اعلام می شود.

مهدی علی‌عسکری در گفتگو با مهر در خصوص حادثه بعدازظهر امروز در فرودگاه کرمان، گفت: در حال حاضر تیم بررسی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی  CVR و FDR هواپیما هستند و نتیجه پس از بررسی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 15:10 دقیقه به وقت محلی اتفاق افتاد اظهار داشت: این هواپیما از نوع بوئینگ 747 مربوط به هواپیمایی ماهان بوده است که با 419 مسافر و 25 خدمه به مقصد مدینه پرواز داشت که در مسیر باند فرودگاه دچار حادثه شد.

مدیر کل دفتر ایمنی و بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه این هواپیما در زمان پرواز دچار ترکیدگی لاستیک شده و از باند خارج می‌شود، بیان کرد: هنگامیکه لاستیک هواپیما ترکید خلبان با اعلام انصراف از پرواز، هواپیما را از باند پرواز خارج کرد که در جریان این حادثه حدود 8 نفر از سرنیشنان دچار صدمات جزئی شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان سرپایی قرار گرفتند،اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان مشغول خارج سازی هواپیما از باند پرواز هستند تا باند آزاد شود و مسافران هم در سالن انتظار فرودگاه کرمان حضور دارند.

 

کد خبر 2141605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha