۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

اردوان کامکار به بیمارستان دی منتقل شد/ عیادت‌های پی‌در‌پی شهرام ناظری

اردوان کامکار به بیمارستان دی منتقل شد/ عیادت‌های پی‌در‌پی شهرام ناظری

اردوان کامکار که چندی پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان فرمانیه تهران بستری شد برای انجام امور پیشرفته درمانی به بیمارستان دی منتقل شد.

هوشنگ کامکار برادر اردوان کامکار نوازنده سنتور که مدتی است در بیمارستان بستری است در گفتگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش تیم پزشکی بیمارستان فرمانیه تهران گفت: خوشبختانه طی مدتی که اردوان در بیمارستان فرمانیه تهران بستری بود تیم پزشکی بیمارستان حتی فراتر از وظیفه قانونی خود عمل کردند و این مدت به صورت مستمر برای بهبود حال عمومی این هنرمند تلاش‌های خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: با توصیه پزشکان بیمارستان فرمانیه و بنا به امکانات بهتری که بیمارستان دی در حوزه درمان بیماری ها و عارضه های قلبی دارد از روز گذشته وی را به این مرکز درمانی منتقل کردیم و هم اکنون زیر نظر سه متخصص زبده قلب به طور کامل تحت مراقبت است البته خوشبختانه بیمار تاکنون از شرایط مناسبی برخوردار است و این امید را داریم که هوشیاری اردوان هر روز بهتر از گذشته باشد.

سرپرست گروه موسیقی کامکار در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: به عنوان نماینده خانواده کامکارها از تمام مردم، هنرمندان و تیم پزشکان بیمارستان های فرمانیه و دی تهران مراتب قدردانی مان را اعلام می کنیم. به طور حتم طی برنامه ریزی هایی که انجام دادیم در یک موقعیت مناسب از تیم پزشکان با حضور هنرمندان و اهالی رسانه قدردانی می کنیم و امیدورایم این اقدام کوچک گام کوچکی در ارج نهادن به تلاش های پزشکان و کارکنان این دو مرکز درمانی باشد. این عزیزان تا کنون در سخت ترین شرایط از امید دادن به ما دست برنداشته اند و باتمام وجود شرایط بیمار را کنترل می کنند.

این هنرمند در پایان تاکید کرد: غیر از همه هنرمندان و خبرنگارانی که به صورت مستمر جویای احوال اردوان کامکار بودند، شهرام ناظری با حضور پی در پی خود در بیمارستان قوت قلب زیادی به ما داده است که جا دارد در همین جا از وی تشکر ویژه ای داشته باشییم که مانند همیشه همراه گروه کامکارها بود.

کد خبر 2148398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha