۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۱

غمخوارخبرداد:

تشییع پیکر دو شهید گمنام در چابکسر

تشییع پیکر دو شهید گمنام در چابکسر

رشت – خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در بخش چابکسر از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غمخوار ظهر جمعه در حاشیه مراسم نماز جمعه  شهرستان رودسر افزود: پیکر مطهر دو شهید والامقام گمنام که از شهدای تفحص شده برون مرزی است یکشنبه همزمان با شهادت امام جواد (ع) پس از تشییع در پارک شهید انصاری چابکسر به خاک سپرده می شوند.

وی  اظهارداشت: مراسم وداع با این دو شهید بزرگوار شنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) رودسر با حضور مردم شهید پرور شهرستان برگزار خواهد شد.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه را بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و تمام نیکی ‌ها و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری برای ارزش‌ ها و دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی عنوان کرد.

وی همچنین موضوع شهادت و ایثارگری را مسئله ای ارزشمند برشمرد و افزود: فرهنگ ایثارگری و شهادت ‌طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته‌ای برخوردار است.

غمخوار بر نقش انکار ناپذیر شهدا در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در این میان نباید از صبر و استقامت و بردباری خانواده های آنان غافل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا به تک تک آحاد ایران اسلامی تعلق دارند، یادآورشد:  تکریم شهدا و خانواده آنان باید سرلوحه کار مسئولان، مردم و نسل امروز و آینده باشد.

کد خبر 2148676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha