۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۲

مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما-2

صنوف هم‌نام می‌توانند با طی مراحل قانونی ادغام شوند/ گزارشی از مجمع عمومی

صنوف هم‌نام می‌توانند با طی مراحل قانونی ادغام شوند/ گزارشی از مجمع عمومی

رئیس هیأت مدیره خانه سینما با حضور در جمع خبرنگاران و ارائه گزارشی از موارد مطرح شده در زمان سپری شده از مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما درباره امکان ادغام صنوف هم‌نام تأکید کرد: اگر صنوف هم‌نام تمایل داشته باشند که ادغام شوند باید مراحل قانونی خود را در خانه سینما طی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد توحیدی رئیس هیأت مدیره خانه سینما درباره مواردی که در زمان سپری شده در مجمع عمومی مطرح شده‌اند در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای این جلسه هیأت مدیره گزارشی را درباره عملکرد خود ارائه دادند و برخی اعضای مجمع نیز پرسش هایی در این زمینه مطرح کردند و به این پرسش‌ها پاسخ داده شد.

وی افزود: طبق قانون برای مجمع عمومی انتخابات برگزار شد و طی آن منوچهر شاهسواری رئیس مجمع عمومی، زینت رضا، حمید دهقان‌پور و یدالله نجفی منشی و ناظران مجمع شدند.

عضو هیأت مدیره خانه سینما همچنین درباره وضعیت صنوفی که دارای دو کانون هستند و همچنین صحبت‌های حبیب‌الله کاسه‌ساز درباره این صنوف توضیح داد: کاسه‌ساز تشکیلات جدیدی با نام "خانه سینمای ایرانیان" را ایجاد کرده و خود این راه را انتخاب کرده است. اگر صنوف هم‌نام تمایل داشته باشند که ادغام شوند باید مراحل قانونی خود را در خانه سینما طی کنند.

توحیدی همچنین درباره خارج شدن تهیه‌کنندگان از زیر چتر خانه سینما یادآور شد: این تصمیم با خود تهیه‌کنندگان است و ما نمی‌توانیم برای آن‌ها تکلیف تعیین کنیم. نظریه‌ای که کاسه‌ساز برای خروج تهیه کنندگان مطرح کرده یک نظریه قدیمی است و مخالفان و موافقانی دارد.

کد خبر 2151185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha