۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵

خوزستان به استاندار بومی رسید/ عبدالحسین مقتدایی مجددا استاندار شد

خوزستان به استاندار بومی رسید/ عبدالحسین مقتدایی مجددا استاندار شد

اهواز - خبرگزاری مهر: با تصمیم هیئت دولت، عبدالحسین مقتدایی از نیروهای بومی خوزستان سکان هدایت استانداری این استان را به دست گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، با پیشنهاد وزارت کشور عبدالحسین مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان به اعضای هیئت دولت معرفی شدند که اعضای هیئت دولت با انتصاب وی در این سمت ها موافقت کردند.

عبدالحسین مقتدایی در دولت سید محمد خاتمی نیز مدتی به عنوان استاندار خوزستان فعالیت کرد که بعد از آن با تصمیم دولت به عنوان استاندار هرمزگان انتخاب شد. وی سابقه دو دوره نمایندگی مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه دارد و آخرین سمت وی فعالیت به عنوان مشاور در شرکت ملی حفاری ایران بود.

مقتدایی که متولد سال 1334 است، سابقه نمایندگی مردم آبادان در دوره های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی را دارد و یکی از استانداران خوشنام این استان به شمار می رود.

نگرانی هایی در خصوص انتخاب استاندار غیربومی به علت عدم توافق نیروهای بومی استان روی یک گزینه در روزهای اخیر مطرح بود که سرانجام دولت سکان هدایت استان را به یک نیروی بومی سپرد.

پیش از وی سید جعفر حجازی به عنوان استاندار خوزستان فعالیت می کرد که عمر حدود هفت ساله استانداری وی با آمدن مقتدایی به پایان رسید.

کد خبر 2152522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha