۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

گمنامی فقط برای شهرت پرست‌ها دردآور است؛

قم بار دیگر میزبان یک شهید گمنام/ مردم قم صبح جمعه با فرزند روح الله وداع می‌کنند

قم بار دیگر میزبان یک شهید گمنام/ مردم قم صبح جمعه با فرزند روح الله وداع می‌کنند

قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه شهر مقدس قم در روزهای آینده میزبان یکی دیگر از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است، گفت: مراسم وداع مردم قم با این شهید گمنام صبح جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

سرهنگ احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) در روز یکشنبه 21 مهرماه جاری، شهر مقدس قم میزبان یک شهید گمنام از خیل شهدای عزیز 8 سال دفاع مقدس خواهد بود.

برگزاری 2 مراسم معنوی وداع با شهید گمنام

وی با اشاره به این که قبل از مراسم تشییع، 2 مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام برگزار می‌شود، تصریح کرد: صبح فردا مصادف با جمعه نوزدهم مهرماه مراسم وداع با این شهید گمنام بعد از نماز جماعت صبح در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم یادآور شد: قرائت دعای پر فیض ندبه، سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی مداح اهل بیت(ع) میرداماد از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین مراسم وداع دیگری نیز شنبه شب هفته آینده مصادف با 20 مهرماه در مدرسه علمیه بنت الهدی برگزار می شود که سخنران این مراسم نیز امام جمعه تهران، حجت الاسلام صدیقی خواهد بود و قرائت زیارت نامه، مداحی و عزاداری نیز از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که پیکر پاک این شهید گمنام در مدرسه علمیه بنت الهدی به خاک سپرده خواهد شد، تصریح کرد: مراسم تشییع این شهید گمنام نیز ساعت 9 صبح روز یکشنبه 21 مهرماه از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت خیابان انقلاب، بعد از گلزار شهدای علی بن جعفر، مدرسه علمیه بنت الهدی برگزار می شود.

اهتزاز پرچم حرم مطهر امام حسین(ع) در هنگام تدفین شهید گمنام در قم

وی در ادامه با بیان این که همزمان با مراسم تدفین این شهید گمنام پرچم حرم مطهر امام حسین(ع) نیز در بالای سر این شهید به اهتزاز درخواهد آمد، یادآور شد: مرسوم نیست که تولیت امام حسین(ع) پرچم حرم مطهر را به این گونه اقدامات اختصاص دهند و دریافت پرچم باید با مکاتبات فراوان همراه باشد، اما این بار با عنایت امام حسین(ع) این توفیق و برکت نصیب مردم قم شده است.

کد خبر 2152955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha