۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴

سرهنگ جعفری:

زنجان در ایجاد امنیت رتبه پنجم کشوری را دارد

زنجان در ایجاد امنیت رتبه پنجم کشوری را دارد

زنجان - خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان، به اجرای طرح امنیت محیطی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: زنجان در ایجاد امنیت محیطی مقام پنجم کشوری را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد جعفری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: نيروي انتظامي استان زنجان در سال گذشته از لحاظ كشف پرونده‌هاي مختلف رتبه اول كشوري را كسب كرده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته ناجا اقتدار پليس در سايه مردم مداري، قانون مداري و روز آمدي است اظهار داشت:جامعه محوري و مردم مداري در اولویت برنامه های نیروی انتظامی محسوب می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاري هيچگونه جرائم خشني در اين استان رخ نداده است گفت: در اين مدت 10 فقره قتل با انگيزه‌هاي خانوادگي، اخلاقي و اقتصادي به وقوع پيوسته كه با تلاش‌ نيروهاي انتظامي عاملان همه قتل‌‌ها دستگير شده‌اند.

سرهنگ جعفری با اشاره به تبعات مواد مخدر در جامعه تصریح کرد: مقابله با تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر از برنامه های نیروی انتظامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه از برنامه های نیروی انتظامی است افزود: استان زنجان از استان های امن کشور محسوب می شود و خوشبختانه جرائم خشن در این استان جایگاهی ندارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به انهدام پانزده باند تهيه و توزيع مواد مخدر در نيمه اول سال افزود: در اين مدت بيش از 514 كيلو انواع مواد مخدر كشف شده است.

سرهنگ جعفری گفت: در این راستا 156 دستگاه انواع وسايل نقليه توقيف و يك هزار و 335 نفر نيز در اين زمينه دستگير شده‌اند.

وی گفت: در این راستا سلاح از نوع جنگی و شکاری کشف شده و 42 نفر در رابطه با سلاح‌های کشف شده دستگیر شده‌ است. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از اجرای 15 طرح عفاف و حجاب در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: در این راستا به 5 هزار نفر تذکر داده شده است.

کد خبر 2153507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha