۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

دوره دوم شب‌های داستان در برج میلاد برگزار می‌شود

 دوره دوم شب‌های داستان در برج میلاد برگزار می‌شود

مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری دوره دوم برنامه شب‌های داستان شامل داستان‌خوانی نویسندگان و مترجمان ایرانی، با هدف ترویج مطالعه در هفته کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این خبر گفت: در دوره اول شب‌های داستان که حدود یک ماه پیش همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، 30 نویسنده و مترجم به برج میلاد آمدند و در حضور مخاطبان و علاقه‌مندان ادبیات، کتاب خواندند.

وی اضافه کرد: خواندن یک داستان یا بخش‌هایی از کتاب توسط پدیدآورنده اثر، موجب ترغیب مخاطبان به مطالعه و علاقه‌مندی آنها به ادبیات می‌شود و این موضوع یکی از اهداف برج میلاد تهران در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله داستان‌خوانی است.

به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران، اتفاق خوب دیگری که در دوره اول شب‌های داستان رخ داد، گردهم آمدن نویسندگان طیف‌های مختلف و شنیدن آثار و صحبت‌های یکدیگر بود که این مسئله نیز در جهت همگرایی و همنشینی بیشتر میان اهالی قلم صورت می‌گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری دوره دوم شب‌های داستان در هفته کتاب، بتوان بار دیگر زمینه‌ای را برای برقراری ارتباط رودررو میان نویسندگان و خوانندگان کتاب فراهم کرد.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: دوره دوم شب‌های داستان از 26 آبان تا 2 آذر برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند دقایقی را با ادبیات داستانی و در کنار نویسندگان و مترجمان بگذرانند.

کد خبر 2160152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha