۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

معرفی برگزیدگان سمپوزیوم روابط عمومی/ 3 بانک نشان ویژه گرفتند

معرفی برگزیدگان سمپوزیوم روابط عمومی/ 3 بانک نشان ویژه گرفتند

نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی امروز سه‌شنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در حالی آغاز شد که در مراسم گشایش آن، برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 30 مهر با حضور باقر ساروخانی، پدر علم روابط عمومی ایران و دبیر کمیته علمی سمپوزیوم، هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم، محمدرضا رسولی، دبیر جشنواره برترین‌های روابط عمومی کشور و هوشنگ عباس‌زاده در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این برنامه ضمن قرائت پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساروخانی، سفیدی و کریستف گینیسی، دبیر انجمن بین‌المللی روابط عمومی به بیان سخنان کوتاهی پرداختند.

در ادامه و در بخش تقدیر از مدیران ارشد ارتباط گستر از مهدی کرباسیان، سیدمحمدرضا رضازاده، مجتبی یزدانی، رضا قدیمی و محمدرضا صائینی تقدیر شد.

در بخش تقدیر از برگزیدگان دیپلم افتخار، حسین‌محمد پورزرندی، سیدزمان حسینی، مجتبی عبداللهی و سیدباقر مسلمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش مربوط به برگزیدگان جشنواره علمی روابط عمومی کشور نیز اسامی تقدیرشدگان به این ترتیب است:

در حوزه تالیف کتاب ـ علی اصغر کیا به دلیل نگارش کتاب «روابط عمومی و جهانی شدن» و حمید کارگر به دلیل نگارش کتاب «نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات»

در حوزه ترجمه کتاب ـ مونا یوسفی و دکتر فخیمی به دلیل ترجمه کتاب «درک رسانه‌های اجتماعی»

در حوزه پایان‌نامه دکترای ارتباطات - حمیدرضا مهرعلی و سمیرا کشانی

در حوزه مقاله ـ مینا نظری.

قسمت پایانی مراسم افتتاحیه این دوره سمپوزیوم نیز به اختصاص نشان‌های ویژه اختصاص داشت. به این ترتیب نشان مشتری‌گرایی به بانک قوامین، نشان افکار عمومی (خط کش طلایی) به بانک انصار، نشان مسئولیت اجتماعی به شرکت رایتل، نشان ارتباطات انسانی به پست بانک ایران، نشان روابط عمومی بحران به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و نشان اخلاق به حمید موفق و ناصر رزاق‌منش اعطا شد.

با پایان مراسم افتتاحیه، بخش علمی و پنل‌های تخصصی این سمپوزیوم آغاز شد.

کد خبر 2160277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha