۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳

حزب الهی:

دبیرستان معلم میامی مدرسه سرآمد و برتر استان شد

دبیرستان معلم میامی مدرسه سرآمد و برتر استان شد

میامی - خبرگزاری مهر: معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میامی از کسب رتبه اول دبیرستان دخترانه معلم به عنوان مدرسه سرآمد و برتر استان از سوی دفتر معاونت آموزش متوسطه وزارت خانه آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حزب الهی، صبح شنبه در نشستی با اولیاء و مربیان دبیرستان دخترانه معلم میامی در محل این آموزشگاه گفت: در راستای اجرای طرح وزارتی انتخاب مدارس سرآمد و برتر با نظارت بر فعالیت های مدارس عادی و دولتی در سال تحصیلی 92-91 و ارزیابی مستندات ارائه شده برابر شاخص های وزارت متبوع در دستورالعمل انتخاب مدارس برتر، این واحد آموزشی از بین همه مدارس متوسطه استان توانست رتبه اول را کسب کند.

وی همچنین افزود: در انتخاب مدارس سرآمد و برتر، مدارس از نظر فعاليت هاي آموزشي، پرورشي، برنامه ریزی، فضا، تجهيزات و وسایل کمک آموزشی مورد ارزيابي قرار مي گيرند.

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میامی ضمن قدردانی از تلاش، پشتکار و همت والای اولیاء و مربیان این دبیرستان در راستای کسب این عنوان، افزود: این مهم مرهون برنامه ریزی های مدون و موثر کادر آموزشی و همکاری والدین است.

حزب الهی در خاتمه با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت زیرساخت های سرمایه های انسانی را فراهم می کند، گفت: ترکیب سرمایه انسانی، فیزیکی و طبیعی سرمایه هر کشور محسوب می شود که سرمایه انسانی از این میان مهمترین عامل توسعه یافتگی است.

کد خبر 2162426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha