۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۲۸

قیومی:

بیش از 370 پروژه عمرانی برق رسانی در سمنان اجرا شد

بیش از 370 پروژه عمرانی برق رسانی در سمنان اجرا شد

سمنان - خبرگزاری مهر: مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با بیان اینکه 371 پروژه عمرانی برق رسانی امسال در این شهرستان اجرا شد یادآور شد: 600 دستگاه سرچراغ جدید هم در سامانه روشنایی معابر شهر نصب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قیومی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق شهرستان سمنان اظهار داشت: برآورده کردن انتظارات و نیازهای مردم، خدمت رسانی به موقع و پاسخگویی به هنگام از جمله مهمترین وظایف مسئولان صنعت توزیع برق است.

وی با بیان اینکه در حوزه های بهره برداری، برنامه ریزی، مهندسی و واحدهای اجرایی از لحاظ کمی و کیفی تغییرات مثبت و موثری اجرا شده است، افزود: عمل خدمت رسانی ارزش عمومی دارد و فعالیت ها و اقدامات ارزشمندی به ثمر رسیده و عموم مردم از آن منتفع می شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان حرکت برنامه ای، هدف دار و پیگیری مداوم برنامه ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده لازم است که کنترل، نظارت و اقدام اصلاحی در سرلوحه فعالیت های مدیران واحدهای اجرایی شرکت باشد.

قیومی با تاکید بر اینکه خدمات صنعت توزیع برق به طور شبانه روزی، مستمر و بی وقفه است گفت: افتخار ما این است که خادم مردم هستیم.

وی از احداث و بهره برداری 32 ایستگاه توزیع برق در نیمه اول امسال در سمنان خبر داد و گفت: پنج هزار و 162 کیلو ولت آمپر به قدرت پست های برق این شهرستان اضافه شده و هم اینک ظرفیت ایستگاه های توزیع برق 280 هزار کیلو ولت آمپر است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با بیان اینکه 10 هزار و 500 متر خطوط 20 کیلو ولت در این شهرستان ایجاد شده است گفت: هشت هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی نیز دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 668 مشترک جدید در نیمه نخست سالجاری جذب شده اند افزود: در حال حاضر شهرستان سمنان دارای 85 هزار و 464 مشترک برق است.

قیومی، اصلاح سه هزار متر سرخط های خروجی از پست 63 کیلو ولت شهید میرحاج، بهینه سازی تاسیسات توزیع برق در بافت فرسوده شهری و روستایی، بهسازی روشنایی معابر با بهره گیری از لامپ های پر بازده و احداث خطوط فشار متوسط به منظور افزایش نقاط رینگ شبکه و ارتقای پایداری و قابلیت اطمینان شبکه ها را از جمله مهمترین برنامه های آن مدیریت در شهرستان سمنان در نیمه دوم امسال بیان کرد.

کد خبر 2162878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha