۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۱۴

محمدنژاد:

ایمن سازی محورهای مازندران ضروری است

ایمن سازی محورهای مازندران ضروری است

ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه مازندران، ايمن سازي محورها را با نصب انواع علائم و خط كشي ضروري برشمرد و عنوان كرد: پيشگيري هميشه عامل مهمي در كاهش حوادث و اتفاقات غير مترقبه بوده از اين رو مي توان با تعامل و يك برنامه ريزي دقيق محورهاي پرترافيك استان را ايمن و آرام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جعفر محمد نژاد بعد از ظهر دوشنبه در نشست رؤساي راه و شهرسازی استان عنوان كرد: تعامل و همدلي همه دستگاهها علي الخصوص راه و شهرسازي و پليس راه مي تواند عامل مهمي براي برقراري ترددي ايمن و روان در شرايط حساس زمستان باشد.

لطف الله عباسي سرپرست مديريت راهداري راه و شهرسازي استان در اين نشست ضمن تشكر و قدرداني از حضور پر رنگ و هميشگي ماموران جان بر كف پليس راه و نيروهاي امدادي هلال احمر و اورژانس در سطح محور هاي مواصلاتي ، هدف از اين نشست را آشنايي هر چه بيشتر با مسائل كاري و مشكلات راهداران در محورها اشاره كرد.

وي به نگاه ويژه اين اداره كل به محورهاي برفگير و حساس استان از جمله محور كندوان ، هراز ، سوادكوه و ساري _ كياسر در فصل سرما اشاره و عنوان كرد: ذخيره سازي نمك ، تجهيز ماشين آلات راهداري، استقرار اكيپ هاي ثابت با نيروهايي مجرب و با تجربه و مجهز كردن راهدار خانه ها  از جمله برنامه هاي اصلي اين اداره كل براي عمليات راهداري زمستاني در سال جاري است.

عباسي ضمن اشاره به حضور به موقع راهدار و پليس راه در مواقع حساس در محورهاي استان خاطر نشان كرد: ما بايد با حضور به موقع و به جا خود از بروز حوادث ناگوار در محورهاي استان جلوگيري کنیم.

مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

کد خبر 2169238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha