۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

در شیراز/

مناسب سازی فضای ادارات برای معلولان استاندارد نیست

مناسب سازی فضای ادارات برای معلولان  استاندارد نیست

شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر عامل انجمن معلولان استان فارس گفت: هیچ یک از حرکتها برای مناسب سازی ادارات دولتی در شیراز استاندارد نیست.

سعید فانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برخی از دستگاه های اداری فقط برای رفع تکلیف کارهای را جهت مناسب سازی انجام می دهند اما هیچکدام از مناسب سازیهای استاندارد نیست.

وی ادامه داد: برخی ادارات نیز کارهای را برای مناسب سازی انجام می دهند اما فقط در حد معمولی اما استاندارد نیست.

مدیر عامل انجمن معلولان استان فارس اظهار داشت: حتی اداره بهزیستی که خود با معلولان در ارتباط است مناسب سازی اداره خود را نیز در حد مطلوب و استاندارد انجام  نداده است.

فانی بیان کرد: حتی ساختمان های تازه تاسیس یا در حال تاسیس هم مناسب سازی لازم و استاندارد برای معلولان انجام نمیدهند.

وی تصریح کرد: از زمان شروع طرح مناسب سازی ادارات دولتی و  خیابان های کلانشهر شیراز هیچگونه حرکتی برای مناسب سازی انجام نشده است.

مدیر عامل انجمن معلولان استان فارس اذعان کرد: قرار شده در تاربخ 26 آبان ماه سال جاری جلسه برای ارزیابی روند مناسب سازی  ادارات کلان شهر شیراز در فرمانداری شهرستان شیراز بگزار شود تا مشخص شود جه مناسب سازی های در مدت شروع طرح انجام شده است.

فانی همچنین در خصوص مسکن مهر معلولان گفت: قرار بود مسکن مهر معولان در شهر صدرا ساخته شود اما بعد از مدتی به مکان لپویی تغیر یافت و در حال حاضر تعداد کمی از معولان توانسته اند مسکن مهر خود را تحویل بگیرند اما حداکثر معولان منتظر مسکن مهر معولان هستند.

 

کد خبر 2170822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha