۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۳۸

حجت الاسلام حسینی همدانی:

روابط عمومی ها فاصله بین مسئولان و مردم را کاهش می دهند/لزوم توجه به اخلاق محوری در حوزه روابط عمومی

روابط عمومی ها فاصله بین مسئولان و مردم را کاهش می دهند/لزوم توجه به اخلاق محوری در حوزه روابط عمومی

کرج – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج بر لزوم توجه به اخلاق محوری در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: تدبیر، اعتمادسازی و حسن خلق سه ویژگی مهمی است که باید مدیران روابط عمومی به آنها توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدمهدی حسینی همدانی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی ادارات و سازمانهای استان البرز با اشاره به نقش اساسی و خطیر روابط عمومی ها در جامعه امروزی اظهار داشت: در دوره کنونی بحث اخلاق محور بودن روابط عمومی ها مطرح است که باید تمامی مدیران و مسئولان روابط عمومی به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی بر ایجاد تعامل و ارتباط موثر روابط عمومی ها با شهروندان تاکید کرد و افزود: در واقع اساس کار روابط عمومی، خوش اخلاقی است که این مهم نیازمند نگاه و توجه ویژه است.

حسینی همدانی در ادامه با بیان آیات و روایاتی از ائمه اطهار در مورد حسن خلق عنوان کرد: اگر روابط عمومی ها در کار خود حسن خلق داشته باشند و عدالت محوری را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند، به طور قطع فاصله بین مردم و مسئولان کاهش می یابد و زمینه های رضایت شهروندان فراهم خواهد شد.

روابط عمومی نیازمند استفاده از سیستمهای مدرن و به روز است

حسینی همدانی ادامه داد: مدیران روابط عمومی باید به طرق مختلف، ارتباط بین مسئولان و مخاطبان که همان شهروندان هستند را به حداقل برسانند تا اعتماد مردم نسبت به آن سازمان و اداره جلب شود.

امام جمعه کرج بر به روز بودن مدیران روابط عمومی تاکید کرد و یادآور شد: حوزه روابط عمومی نیازمند استفاده از سیستمهای مدرن و آنلاین است.

مدیران، اقدامات روابط عمومی ها را با تبلیغات اشتباه نگیرند

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران روابط عمومی را با "تبلیغات چی" اشتباه می گیرند، اعلام کرد: به هیچ وجه نباید حوزه روابط عمومی با تبلیغات جابه جا شود چرا که تبلیغات تنها جزء و بخشی از کار مدیران روابط عمومی است، در واقع این حوزه دارای بخشهای وسیعی است که باید تمامی ابعاد آن مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه ایجاد اعتماد درون و برون سازمانی بر عهده روابط عمومی است، اظهار داشت: در نحوه کار و عملکرد باید طوری اقدام کرد که اعتماد مردم نسبت به مسئولان و ادارات و سازمانها افزایش یابد.

 

کد خبر 2179110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha