۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

کریملو:

نخستین سوگواره ملی شعر و عکس عاشورایی در زنجان برگزار می شود

 نخستین سوگواره ملی شعر و عکس عاشورایی در زنجان برگزار می شود

زنجان -خبرگزاری مهر: معاون مالی و اداری موسسه آموزش عالی روزبه زنجان گفت: نخستین سوگواره ملی شعر و عکس عاشورایی17 آذر امسال در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هومن کریملو  ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نخستین سوگواره ملی شعر و عکس عاشورایی 17 آذر امسال با حضور داوران مطرح کشوری و استانی که خود از اساتید مطرح هستند برگزار خواهد شد.

وی افزود: داوران این سوگواره ملی شعر و عکس عاشورایی از فعالان خبره این حوزه انتخاب شدند که پس از بررسی‎های انجام گرفته "قدم‌علی سرامی" شاهنامه‎شناس بزرگ از تهران، "حیدر حسنلو" از زنجان و "زهرا فتحی" متخصص شرق‌شناسی از ایلام به‌عنوان هیئت داوران بخش شعر و "حمیدرضا بازرگانی"، "ناصرمحمدی" و "حمیدی" به‌عنوان داوران بخش عکس انتخاب شدند.

کریملو  با اشاره به اینکه سوگواره شعر و عکس طی دوسال گذشته به صورت استانی برگزار شده است ادامه داد: برای نخستین با سوگواره شعر و عکس در سطح ملی وبا حضور شاعران و عکاسان از سراسر کشور برگزار می شود.

معاون اداری مالی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان گفت: اولین سوگواره ملی "شعر و عکس عاشورایی" از طرف انجمن علمی این موسسه آذرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد که اولین و دومین دوره این سوگواره به ‌صورت استانی برگزار شد، ولی با توجه به سیاست‎گذاری‎های دانشگاه امسال سومین دوره آن به ‌صورت ملی برگزار می‌شود در همین راستا جلسات متعددی برگزار شد و با ارسال فراخوان به سراسر کشور و انتخاب هیئت داوران کار خود را آغاز کرد.

کریملو مشارکت در ارتقای سطح دانش و اعتلای فرهنگ جامعه،استان و کشور،تربیت نیروی انسانی متخصص بومی مورد نیاز بخش های مختلف صنایع، معادن و کارخانجات استان زنجان را از جمله اهداف تاسیس موسسه آموزش عالی روزبه عنوان کرد و افزودد: همکاری در فراهم آوردن زمینه ی مناسب برای آموزش عالی مستمر از دیگر اهداف تاسیس موسسه آموزش عالی روزبه زنجان است.

وی ادامه داد: توجه به ورزش سبب ایجاد حس سرزندگی و سلامت روحی و روانی می‌شود، ولی متاسفانه هم‎اکنون در دانشگاه‎ها این پویایی کمرنگ شده است .
 معاون مالی و اداری موسسه آموزش عالی روزبه زنجان گفت: برای جذب و راهنمایی دانشجویان نخبه نیز دفتر پرورش ایده‎های نو در دانشگاه در نظر گرفته شده است که دانشجویان خلاق را برای معرفی و ثبت اختراع راهنمایی می‎کند.

کد خبر 2180841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha