۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۲۹

کی پور:

ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش حرکت در جهت رشد و بالندگی است

ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش حرکت در جهت رشد و بالندگی است

علی آبادکتول- خبرگزاری مهر: فرماندار علی آباد کتول گفت : رشد و ارتقاء کیفیت در حوزه آموزش و پرورش، حرکت در جهت رشد و بالندگی جامعه و کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، «علی اکبر کی پور» ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علي آباد کتول افزود: آموزش و پرورش نقش به سزایی در شکل گیری جوامع دارد و فرهنگ و اخلاق هم از مولفه هایی است که محصول آموزش و پرورش است .

کی پور خاطر نشان کرد : در گذشته، آموزش و پرورش بیشتر بر روی اخلاق تکیه داشت تا زیبایی شناسی و بر اساس تاریخ گوشزد شده است که تکیه یک فرهنگ بر روی ارزش های خود باعث تاثیرات آشکار و پنهان نسبت به سایر فرهنگ ها شده است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه ی شهرستان علی آباد کتول هم گفت :  اهمیت و جایگاه مدرسه به خاطر اهمیت دادن به  آموزش و پرورش است.

موسوی افزود : به دلیل نقش و جایگاه ویژه ی آموزش و پرورش در جامعه،ضروری است تا همگان به آن توجه بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد : نسل آینده ی جامعه در دامن آموزش و پرورش رشد می یابد و زیربنای ساخت  شخصیت انسان در آن شکل می گیرد.

وی با تاکید بر حمایت از آموزش و پرورش اذعان داشت : دولت وظیفه اش این است که به صورت رایگان به تعلیم و تعلم بپردازد ولیکن با توجه به مشکلاتی که دولت دارد لازم است به دولت کمک رسانی شود.

امام جمعه ی علی آباد کتول تاکید کرد : کیفیت و ارتقاء کیفی  در آموزش و پرورش از اهمیت بالایی بر خوردار است که می بایست به آن توجه بیشتری شود.

موسوی افزود : اگر ارزش علم ودانش برای  دانش آموزان مشخص باشد، بسیاری از مسائل جامعه حل می شود.

موسوی در ادامه با بیان اهمیت ورزش گفت : باید ابتدا به دانش آموزان بیاموزیم که ورزش نوعی اخلاق است و لازم است ،برای دانش آموزان اخلاق ورزش به عنوان یک اصل پایه ریزی شود.

کد خبر 2182731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha