۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۶

رویانیان در جمع امیدهای پرسپولیس:

آکادمی واقعی راه‌اندازی نکنم، قید تیمداری را می‌زنم

آکادمی واقعی راه‌اندازی نکنم، قید تیمداری را می‌زنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران می‌گوید اگر نتواند یک آکادمی واقعی برای تیم‌های پایه این باشگاه با استانداردهای بالا راه اندازی کند قید تیمداری را می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان که برای تماشای دیدار تیم‌های امید فوتبال پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه امام رضا (ع) رفته بود، در جمع بازیکنان سرخپوش گفت: تیم امید پرسپولیس همانطور که از اسمش مشخص است، تیم مهمی است. خوشبختانه ارتباط تنگاتنگی بین تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس ایجاد شده است که این ارتباط بین علی دایی و حمید مطهری هم هست.

وی افزود: نمی‌گویم 10 بازیکن ولی طبق برنامه‌ریزی ما در فاز اول حداقل دو بازیکن از تیم امید به تیم بزرگسالان منتقل می‌کنیم. تلاش کردیم از لحاظ تاسیس و راه اندازی تیم‌های پایه استانداردها را طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا رعایت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در حال حاضر 70 مدرسه فوتبال داریم که در دو هفته اخیر هم حدود 30 مدرسه دیگر به آن اضافه شده است. ما در 15 استان تیم پایه و در مجموع چیزی نزدیک به 15 هزار بازیکن داریم.

رویانیان در ادامه یادآور شد: اگر نتوانم آکادمی واقعی برای تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس با استانداردهای بالا راه اندازی کنم قید تیمداری را می‌زنم. وقتی بخواهید تیمداری کنید، باید کارها را اصولی انجام بدهید تا از بازیکنان جوان به نحو احسن استفاده کنید. ما در پرسپولیس تلاش زیادی کردیم ولی هنوز جای کار زیادی مانده است.

محمد رویانیان که با درخواست مطهری سرمربی امید پرسپولیس به ورزشگاه امام رضا (ع) رفته بود، بعد از این صحبت‌ها ورزشگاه را ترک کرد.

کد خبر 2188920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha