۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۶

سدید:

فوتبال نیازمند مدیریت علمی است

فوتبال نیازمند مدیریت علمی است

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: بحثهای مدیریتی و علمی در فوتبال ما باید به خوبی جا بیفتد، زیرا این ورزش صرفا به مسائل فنی،‌ بدنسازی و تغذیه مربوط نیست و مربیان باید علم مدیریت را نیز برای بهبود کار خود فرا بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سدید بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ای با رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با اشاره به اینکه آشنایی تمامی مدیران با علم مدیریت در ورزش و مخصوصأ در فوتبال بسیار ضروری است، اظهار کرد: امیدوارم بحث‌های مدیریتی و علمی در فوتبال ما به خوبی جا بیفتد، زیرا این ورزش صرفا به مسائل فنی،‌ بدنسازی و تغذیه مربوط نیست و تمامی دست اندرکاران فوتبال باید علم مدیریت را نیز برای بهبود کار خود فرا بگیرند.

وی تصریح کرد: بحثهای مدیریتی و علمی در فوتبال ما باید به خوبی جا بیفتد، زیرا این ورزش صرفا به مسائل فنی،‌ بدنسازی و تغذیه مربوط نیست و مربیان باید علم مدیریت را نیز در جهت بهبود کار خود فرا بگیرند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: باید در دنیای امروز با استناد به مواد قانونی و استفاده از تمامی موارد برای احقاق حق باشگاه پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه اولین هدف باشگاه رسیدن به استانداردهای مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، عنوان کرد: مبنای کار ما در باشگاه دانش، مهارت و تجهیزات بوده و خواهد بود و تمامی تصمیمات بر اساس خرد جمعی گرفته می شود و عملکرد و برخورد ما را تا زمانی که پشت میز مسوولیت هستیم، قانون و مقررات تعیین می کند.

سدید در پایان گفت: برای اصلاح چالش های موجود در فوتبال باید تغییرات اساسی در حوزه های مختلف آن ایجاد کنیم.

در این جلسه هوشنگ نصیرزاده ضمن بیان دیدگاه هایش در خصوص قوانین و مقررات موجود در فوتبال به ویژه آئین نامه نقل و انتقالات خواستار توجه ویژه به این مقررات و ضرورت دانستن در به کارگیری از افراد خبره در این حیطه شد.

کد خبر 2189079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha