۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶

عبدی‌پور برای "پاپ" مجوز ساخت می‌گیرد

عبدی‌پور برای "پاپ" مجوز ساخت می‌گیرد

کارگردان فیلم تحسین‌شده "تنهای تنهای تنها" از ارسال دومین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان "پاپ" به وزارت ارشاد برای دریافت پروانه ساخت خبر داد.

احسان عبدی‌پور که پیش از این مقدمات ساخت فیلم "پاپ" را به سرانجام رسانده است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امیدوارم هرچه سریعتر مجوز رسمی ساخت "پاپ" هم صادر شود.

وی درباره آمار فروش فیلم "تنهای تنهای تنها" که در تهران روی پرده است، توضیح داد: آمار دقیقی از فروش این فیلم در تهران ندارم و برای اکران در همه شهرستان‌ها هنوز اقدام نکرده‌ام چون باید کپی از فیلم برای سینماهای شهرستان داشته باشم اما به دلیل مشکلات موجود در کپی فیلم‌ها ترجیح این است که بعد از پایان اکران فیلم در تهران آن را در شهرستان‌ها نمایش دهیم.

عبدی‌پور در ادامه افزود: البته فیلم "تنهای تنهای تنها" همزمان با تهران در بوشهر نیز اکران شد و خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد. این فیلم سینمایی چند اکران دانشگاهی هم داشته که نمایش این فیلم در فضای آکادمیک و بحث و نظرهایی که پس از فیلم با دانشجویان مطرح می‌شد برای من بسیار جذاب بود. به همین دلیل نمایش های دانشگاهی را به هیچ عنوان از دست نمی‌دهم.

این کارگردان جوان همچنین به حضور فیلم "همسنگار" در جشنواره فیلم عمار اشاره کرد و گفت: این فیلم متعلق به تلویزیون است که سه سال پیش در فرمت تله فیلم ساخته شد و صاحب اثر این فیلم را به جشنواره عمار داده است.

عبدی پور در پایان درباره داستان فیلم "همسنگار" توضیح داد: این فیلم به یک ماه بعد از آغاز جنگ برمی‌گردد. زمانی که خرمشهر در حال سقوط بود و راه آبادان هم بسته شده بود و تنها راه ارتباط از طریق آب بود. داستان فیلم به این صورت است که دو نفر می‌خواهند با لنج از طریق آب به خرمشهر بروند. این فیلم در جشنواره فیلم های ویدیویی در جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگری را گرفت.

کد خبر 2192024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha