۷ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳

نظری خبر داد:

مسجدسلیمان میزبان بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز

مسجدسلیمان میزبان بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه مناطق نفتخیر جنوب از برگزاری بازی تیمهای فوتبال نفت مسجدسلیمان و تراکتور سازی تبریز در جام حذفی به میزبانی مسجدسلیمان خبر داد.

محمد نظری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اشکالات گرفته شده از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به صورت کامل برطرف شده است و با موافقت فدراسیون این بازی در مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی افزود: نامه رسمی این موافقت از سوی مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال به هیات فوتبال خوزستان اعلام شده است و دیگر مشکلی برای برگزاری بازی تیمهای نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه مناطق نفتخیر جنوب عنوان کرد: موافقت شورای تامین هم برای برگزاری این دیدار دریافت شده است و هیچگونه نگرانی برای برگزاری بازی تیمهای نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز وجود نخواهد داشت.

نظری اظهار کرد: بر این اساس بازی تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، ساعت 15 روز هشتم دی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این قرار بود بازی تیمهای نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود.
 

کد خبر 2203483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha