۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۲۸

مقسم خبر داد:

کشف و ضبط 25 اصله درخت سرخدار از متخلفین در روستای جعفرآباد

کشف و ضبط 25 اصله درخت سرخدار از متخلفین در روستای جعفرآباد

گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان گفت: پرسنل اداره مبازه با قاچاق کالا، یک دستگاه خودرو نیسان حامل 25 اصله درخت سرخدار را از متخلفین در روستای جعفرآباد کشف و ضبط کردند.

رسول مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پرسنل حفاظتی اداره منابع طبیعی گرگان در گشت های نامحسوس، ساعت  3 و 30 دقیقه صبح پنجشنبه خبر از حمل این بار قاچاق در نیسان توسط 2 نفر را دادند.

وی ادامه داد: همزمان در روز پنجشنبه پرسنل حفاظتی اداره منابع طبیعی شهرستان گرگان نیز، خبر دپو تعدادی چوب آلات قاچاق در منطقه توسکستان را دادند.

مقسم تصریح کرد: متخلفین 18 اصله الوار از گونه مرغوب ملیچ را توسط یک دستگاه خودرو نیسان حمل می کردند که با گزارش پرسنل حفاظتی این اداره و همکاری دستگاه قضایی و پیلس آگاهی و اداره مبارزه با قاچاق کالا دستگیر شدند.

وی تعداد متخلفین حامل بار قاچاق 18 اصله الوار را 3 نفر اعلام کرد و افزود: پس از تعقیب این افراد توسط مامورین منابع طبیعی، خودرو نیسان در کوی اوزینه متوقف شد که در هنگام بازرسی خودرو، یکی از متخلفین قصد فرار داشت ولی توسط مامورین کلانتری دستگیر شد.

رئیس اداره منابع طبیعی آبخیزداری شهرستان گرگان در خاتمه یادآور شد: محموله قاچاق ضبط و 5 متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
 

کد خبر 2207601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha