۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۵۵

محمدپور به مهر خبرداد:

270 ناشر کشوری در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند

 270 ناشر کشوری در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند

یاسوج – خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 270 ناشر از سراسر کشور در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

کرم الله محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ناشران حاضر در این نمایشگاه آثار خود را در 150غرفه در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

وی بیان داشت: همچنین 10 ناشر این استان نیز آخرین آثار تولیدی خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

محمدپور بیان کرد: نمایشگاه امسال در دو هزار و 500متر مربع ار فضای مصلای یاسوج دایر شده که نسبت به سال گذشته یک هزار و 500متر مربع افزایش یافته است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در این نمایشگاه کتابهایی در بخشهای دانشگاهی، کمک آموزشی، حوزوی و دینی، تخصصی، عمومی، ادبی، تاریخی، کودک و غیره با تخفیف ویژه عرضه شده است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه کتابها با 40درصد تخفیف به فروش می رسد که 20درصد از طریق بن و 20درصد نیز توسط ناشران اعمال می شود.

وی همچنین بیان داشت: دو غرفه نقاشی کودک هم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه برای این گروه سنی دایر شده است.

محمد پور با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه از روز گذشته گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان در دو زمان صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است.

وی استقبال از این نمایشگاه به رغم وضعیت بد جوی در یاسوج را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی گرانبها برای دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار جامعه است که کتب مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

محمد پور برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان را یک رخداد بزرگ فرهنگی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه می تواند نقش مهمی در افزایش سرانه کتاب و مطالعه در این استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه از روز گذشته آغاز به کار کرده و تا 20 دیماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج دایر است.

 

کد خبر 2208310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha