۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵

نیک اختر:

هفت قهرمان ملی در دهه فجر تقدیر می شوند/ ساخت بزرگترین سالن ورزشی در خراسان رضوی

هفت قهرمان ملی در دهه فجر تقدیر می شوند/ ساخت بزرگترین سالن ورزشی در خراسان رضوی

مشهد - خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی بام ایران گفت: اولین دوره مسابقات جام فجر ویژه کشتی باچوخه خراسان رضوی همزمان با دهه فجر را در شهر کلات برگزار می کنیم و همزمان با برگزاری این مسابقات از هفت قهرمان ملی کشور تقدیر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیک اختر ظهر یکشنبه در نشست خبری که در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: شرکت بام ایران اولین دوره مسابقات جام فجر ویژه کشتی باچوخه خراسان رضوی را همزمان با دهه فجر و در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه سال جاری در شهر کلات برگزار  و همزمان با برگزاری این مسابقات از هفت قهرمان ملی کشور تقدیر خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به حمایت شرکت بام ایران از تیم هندبال شهرستان طرقبه شاندیز و عدم کسب جایگاه مطلوب در لیگ برتر توسط این تیم اظهار کرد: هدف ما از حمایت از تیم هندبال بانوان فقط رشد ورزش بوده و کسب مقام در این مرحله برای ما اهمیت زیادی ندارد.

نیک اختر با اشاره به هزینه های شرکت تیم هندبال بام ایران طرقبه شاندیز در مسایقات لیگ برتر هندبال کشور بیان کرد: در فصل جاری حدود سه میلیارد ریال برای این تیم هزینه کرده ایم.

طبق قرارداد بجای پول به بازیکنان زمین دادیم

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا به بازیکنان تیم به جای پول زمین داده اید تصریح کرد: ما کارمان زمین است و دادن زمین به بازیکنان طبق قرارداد آنها بوده و  با توجه به اینکه قیمت زمین ها افزایش یافته ما حاضریم زمین ها را پس گرفته و مبلغ قرارداد سال گذشته را به بازیکنان بدهیم.

مدیر عامل شرکت بام ایران با اشاره به برگزاری چندین جام و مسابقه در خراسان رضوی گفت: در سال گذشته از تیم کاراته استان حمایت کردیم و درصدد حمایت از تیم ملی کاراته ایران نیز هستیم.

وی همچنین به برگزاری مسابقات جام بام ایران نخستین یادواره بزرگداشت شهید مدرس در کاشمر اشاره و عنوان کرد: این دوره از مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار و مورد استقبال ورزش دوستان قرار گرفت.

بزرگترین سالن ورزشی خراسان رضوی

نیک اختر در ادامه بر لزوم توجه به زیر ساخت های ورزش خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: شرکت بام ایران قصد دارد در زمینی یک هکتاری که در فاصله بین شهر جدید گلبهار و گلمکان قرار دارد بزرگترین سالن ورزش استان را احداث کند.

وی افزود: طبق برآوردهای اولیه احداث این سالن ورزشی که به منظور ایجاد یکی از مهمنرین زیر ساخت های ورزش استان ساخته خواهد شد حدود 50 میلیارد ریال خواهد بود.

حمایت از فوتسال استان

نیک اختر همچنین از تشکیل یک تیم دسته یکی فوتسال خبر داد و تصریح کرد: سال آینده یک نیم فوتسال در لیگ دسته یک کشور خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به برخی از دیگر فعالیت هایی که توسط شرکت بام  ایران به منظور حمایت از جوانان انجام می شود اظهار کرد: مسائل و مشکلات اصلی جوانان را مورد ارزیابی قرار داده و برای آنها برنامه های زیادی تدارک دیده ایم.

طرح ازدواج رایگان

مدیر عامل شرکت بام ایران یادآور شد: اگر قصد داریم جامعه ای سالم بسازیم نباید شعار بدهیم و فقط با کار کردن است که می توان به جوانان و جامعه خدمت کرد.

وی افزود: در هیمن راستا در صدد اجرایی کردن طرح ازدواج رایگان برای جوانان هستیم که جوانان بتوانند با استفاده از این طرح از یکی از دغدغه های اصلی زندگیشان رهایی یابند.

 

کد خبر 2208407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha