۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹

توضیح ناشر آلبوم "دهاتی" درباره تجدید انتشار آن/ منع قانونی نداشت

توضیح ناشر آلبوم "دهاتی" درباره تجدید انتشار آن/ منع قانونی نداشت

مدیر موسسه تهیه آثار موسیقایی ایران گام گفت: آلبوم "دهاتی" از جمله آثار شادمهر عقیلی است که سال 78 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید و روانه بازار موسیقی شده و انتشار مجدد منع قانونی نداشته است.

صدرالدین حسین‌خانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر تجدید چاپ آلبوم "دهاتی" اینگونه گفت: آلبوم موسیقایی "دهاتی" از جمله کارهای تولید شده شادمهر عقیلی در زمان حضورش در ایران است.  وی در آن زمان برای فعالیت در کشورمان مشکل قانونی نداشت و آثار دیگری چون آلبوم "مسافر" و "بهار من" نیز از جمله کارهای وی است که هم اکنون نیز در بازار موسیقی به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: وقتی مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تهیه، تولید و نشر آثار یک خواننده یا اثر موسیقایی صادر می شود تا زمانی که مرجع قضایی دستور رسمی مبنی بر توقف نشر و یا مواردی از این دست صادر نکند منعی برای انتشار و عرضه چند باره آن اثر موسیقایی با توجه به درخواست خریداران رسمی اثر وجود نخواهد داشت.

ناشر آلبوم دارای مجوز "دهاتی" تصریح کرد: در مجوزی که برای انتشار آلبوم "دهاتی" داریم هیچ قیدی مبنی بر تعداد مشخص شده محصول برای عرضه آن در بازار موسیقی وجود ندارد و ناشر این اختیار را دارد تا زمانی که مراجع قانونی تذکری به وی نداده اند نسبت به انتشار اثر اقدام کند.

براساس این گزارش آلبوم "دهاتی" به آهنگسازی و خوانندگی شادمهر عقیلی سال 78 با مجوز مرکز موسیقی وزارت ارشاد در بازار موسیقی منتشر شده است. این خواننده که چندین سال است از ایران خارج و به یکی از خوانندگان آن‌سوی مرزها با سبک و سیاق آنها تبدیل شده است.

این آلبوم که این روزها تجدید انتشار شده است، در سال‌های گذشته تجدید انتشار نشده بود.

 

کد خبر 2209488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha