۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

قربانی خبر داد:

تابلوهای مجتمع تفریحی و گردشگری"بام لرستان" تغییر کرد

تابلوهای مجتمع تفریحی و گردشگری"بام لرستان" تغییر کرد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از تغییر تابلوهای مجتمع چندمنظوره "بام لرستان" خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید قاسم قربانی صبح چهارشنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: طی مصوبه استانداری لرستان مبنی بر تغییر نام مجتمع 14 معصوم(ع) خرم آباد به "بام لرستان" تابلوهای راهنمای این مجتمع تغییر کرد.

وی بیان داشت: در این راستا 11 تابلو راهنما که در قسمتهای ورودی شهر خرم آباد، تقاطع پل آیت الله کمالوند، پارکهای دانشجو و شریعتی وجود داشت اصلاح شدند و به بام لرستان تغییر نام یافتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: این مجتمع چند منظوره که در حال حاضر مقصدی برای گردشگران به حساب می آید، در آینده ای نزدیک با تشکیل رصد خانه کاسین، هتل چهار ستاره، باغ وحش و چشم اندازهای بسیار زیبا، به یکی از نقاط هدف گردشگری در لرستان تبدیل خواهد شد.

بنابر این گزارش پیش از این در راستای تغییر نام این مجتمع مطابق دستور استاندار لرستان کارگروهی تشکیل شده بود. در این کارگروه نمایندگانی از دستگاههای مختلف اعم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری، شورای اسلامی شهر خرم آباد، دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، آموزش و پرورش استان، دانشگاهها و اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حضور داشتند.

در جریان برگزاری جلسه این کارگروه از میان 67 نامی که برای مجتمع چهارده معصوم خرم آباد پیشنهاد شده بود نام "بام لرستان" برای این مجتمع فرهنگی و تفریحی به تصویب اعضای کارگروه رسیده بود.

کد خبر 2210233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha