۲۱ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۴۰

رقابت 6 گروه کلاسيک غير ايراني در جشنواره موسیقی فجر

رقابت 6 گروه کلاسيک غير ايراني در جشنواره موسیقی فجر

6 گروه توسط هيات انتخاب بيست و نهمين دوره جشنواره موسيقي فجر، براي حضور در بخش کلاسيک غير ايراني اين جشنواره انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هيات انتخاب جشنواره پس از بررسي آثار رسيده از 79 گروه کلاسيک غير ايراني، شش اثر را براي اين بخش انتخاب کرد که چهار گروه از تهران و دو گروه از گروه‌هاي شهرستاني هستند.

در بخش رقابتی جشنواره بیست و نهم و در شاخه کلاسيک غير ايراني گروه "آنسامبل آرس نُوا" به سرپرستي آرمین قیطاسی از تهران، "ارکستر مجلسی رسا" به سرپرستي مظفر نبیلی از تهران، "کوارتت گیتار سدار" به سرپرستي بابک رستمی از تبریز، "تریوی گیتار رُزت" به سرپرستي بهار عصاره از تهران، "تریو کاکتوس" به سرپرستي رسول نجفیان از بوشهر و "خانه ساز دهنی" به سرپرستي شهرام شادان‌فر از تهران آثاري را براي مخاطبان و هيات داوران اجرا مي‌کنند.

در مرحله اول 79 گروه شامل 30 گروه تهراني و 49 گروه شهرستاني در شاخه موسيقي کلاسيک غير ايراني برای حضور در جشنواره بیست و نهم اعلام حضور کرده بودند که بعد از بازبینی هیات انتخاب شش گروه به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

زمان و مکان اجرای این گروه‌ها به‌زودی از سوی ستاد برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد. بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌ شود.

کد خبر 2212039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha