۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳

«پاییز حافظیه» در زمستان از راه رسید

«پاییز حافظیه» در زمستان از راه رسید

دومین رمان «م.آرام» نویسنده شیرازی و کاندیدای دریافت جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد با عنوان «پاییز حافظیه» از سوی نشر آموت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر آموت رمان «پاییز حافظیه» نوشته «م.‌ آرام» نویسنده‌ ایرانی را ـ که در پاییز سال جاری و به دلیل نگارش نخستین رمانش نامزد دریافت جازه ادبی جلال‌ آل‌احمد شده بود ـ منتشر کرد.

«پاییز حافظیه» داستان دختری از خانواده‌ای سنتی است که به طور اتفاقی در حافظیه با پسری آشنا شده و به علاقه‌ای شدید میان این دو منجر می‌شود، اما پس از اطلاع خانواده‌اش از این جریان، به شدت کتک می‌خورد و حتی زندانی می‌شود. پس از آن نیز از درس محروم شده و به اجبار به همسری پسرخاله‌اش در می‌آید و  ....

نوشین، شخصیت اصلی کتاب، با اینکه هنوز عشق باربد را فراموش نکرده، به زندگی جدید خود خو می‌گیرد. اما تلفن‌های مشکوکی که به او زده می‌شود، باعث بدگمانی‌هایی از سوی ناصر، همسر او به وی شده و مشاجرات خانوادگی آغاز می‌شود. در ادامه این مشاجرات به جایی می‌رسد که ضربه لگدی که ناصر به پهلوی او می‌زند، باعث سقط فرزند او شده و داستان وارد کشمکش‌های تازه‌ای می‌شود.

«م. آرام» نویسنده اهل استان فارس در این رمان همانند کار قبلی خود چنان خواننده را با خود به عمق موضوع داستانش می‌برد که خواننده با آن همذات‌پنداری کرده و خود را یکی از شخصیت‌های رمان تصور می‌کند.

از «م. آرام» رمان پرفروش «نسکافه با عطر کاهگل» (برنده جایزه رمان اول ماندگار، برنده جایزه کتاب فصل و نامزد جایزه جلال‌ آل‌احمد) در نشر آموت منتشر شده است که در مدت 6 ماه به چاپ سوم رسیده است.

از این نویسنده به زودی رمان «طلسم دلداده» نیز در نشر آموت منتشر می‌شود.

رمان «پاییز حافظیه» نوشته‌ «م. آرام» در 384  صفحه و به قیمت 17500 تومان توسط «نشر آموت» منتشر شده است.

کد خبر 2214214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha