۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸

جمعه 4 بهمن؛

ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» برگزار می شود

ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» برگزار می شود

ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» در حالی در ۱۸۰ مرکز استانی و شهرستانی کشور برگزار می‌شود که بالغ بر ۱۰ هزار نفر از ۱۳ هزار شرکت‌کننده آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت‌نام در ششمین دوره مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» در دو رشته تفسیر یک و سه جزء قرآن کریم از آبان‌ماه سال جاری آغاز شد که به دلیل استقبال علاقه مندان از این مسابقه مهلت ثبت‌نام در مسابقات تفسیر قرآن تا 10 آذر‌ماه تمدید شد.

در زمان تعیین شده 13 هزار و 109 نفر از طریق سایت سازمان دارالقرآن اقدام به ثبت‌نام کردند که از این تعداد 10 هزار و 426 نفر را بانوان و 2 هزار و 683 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند. همچنین، یازده هزار و 529 نفر در بخش تفسیر یک جزء و یک‌هزار و 580 نفر در بخش تفسیر سه جزء یعنی جزءهای 18، 19 و 20 قرآن ثبت‌نام کرده‌اند.

بنابر این گزارش، استان‌های مازندران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، فارس بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را در ششمین دوره مسابقات تفسیر «نورالهدی» به خود اختصاص داده‌اند.

سؤالات آزمون ششمین دوره مسابقات «نورالهدی» به صورت کتبی و از کتاب «تفسیر نمونه» آیت‌الله مکارم شیرازی در نظر گرفته شده است و شرکت‌کنندگان باید 70 درصد نمره را کسب کنند تا موفق به اخذ گواهینامه از سوی سازمان دارالقرآن شوند.

آزمون تفسیر قرآن «نورالهدی» به همت سازمان دارالقرآن و سازمان تبلیغات اسلامی جمعه 4 بهمن‌ماه 1392 در 180 مرکز استانی و شهرستانی کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 2219160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha