۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان منتشر کرد؛

تصاویر آسیب دیدگی شدید چشم سینا عشوری بعد از برخورد با تیموریان

تصاویر آسیب دیدگی شدید چشم سینا عشوری بعد از برخورد با تیموریان

اصفهان – خبرگزاری مهر: خطای شدید آندرانیک تیموریان در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به قیمت به خطر افتادن سلامت چشمان هافبک تیم ذوب‌آهن تمام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به گذشت دو روز از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال تهران خطای غیرفنی آندرانیک تیموریان که طی دو دیدار گذشته متاسفانه چهره خشنی از خود در اذهان به جا گذاشته است موجب آسیب دیدگی شدید چشم چپ سینا عشوری شده ، آسیب دیدگی که به شدت چشم این بازیکن متعصب اصفهانی را با خطر روبرو ساخته است.

 

 

آنچه در هفته‌های پایانی لیگ برتر بعضا مشاهده می‌شود، کسب پیروزی به هر قیمتی است که بعضا می‌تواند به قیمت از دست رفتن سلامتی رقیبان در مستطیل سبز فوتبال شود که این موضوع به هیچ وجه پسندیده و قابل قبول نخواهد بود. رفتار خشن و غیر اخلاقی که با یک عذر خواهی ساده از ذهن ها پاک نخواهد شد.

نکته دیگر این است با توجه به این اتفاق و به جای دلجویی، شوخی‌ها، انکارها و سرپوش‌ها جایگزین اخلاق حرفه‌ای می‌شود که این امر نیز از نگاه تیز بین مردم فهیم و ورزش دوست ایران عزیز به هیچ وجه دور نخواهد ماند. بدون تردید جام‌ها و لیگ‌ها یکی پس از دیگری به اتمام خواهد رسید و آنچه باقی می‌ماند نام نیک و رفتار اخلاق مدارنه خواهد بود.

 

به گزارش مهر، خطای آندرانیک تیموریان، هافبک استقلال روی سینا عشوری اگرچه با عذرخواهی تیموریان همراه بود اما در روزهای گذشته ذوبی‌ها انتقادات بسیاری نسبت به شدت این خطا و آسیب‌دیدگی بازیکن خود مطرح کرده‌اند.

کد خبر 2220029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha