۵ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۴۴

برنامه های سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خواهران اعلام شد

برنامه های سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خواهران اعلام شد

مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران در مقطع شکوفه ها صبح امروز با تلاوت «زینب خزعلی زاده» نفر اول مسابقات قرآن شکوفه ها در سال 91 گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای تواشیح توسط گروه «اهل الکساء» استان البرز و از گروه های ممتاز کشوری نیز از جمله برنامه های افتتاحیه این دوره از مسابقات است.

 پس از مراسم افتتاحیه، مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم آغاز می شود و تا ظهر ادامه خواهد داشت.

 برنامه بعد از ظهر روز شنبه نیز با برگزاری مسابقات در رشته ترتیل قرآن کریم ادامه می یابد و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و پذیرایی تا ساعت 20 و سی دقیقه شب ادامه خواهد یافت.

 همچنین برنامه های روز دوم مسابقات نیز از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 6 بهمن در رشته های حفظ کل و سپس حفظ 20 جزء قرآن کریم ادامه می یابد و بعد از ظهر و شب نیز در رشته قرائت قرآن کریم پی گیری خواهد شد.

 برنامه های روز سوم مسابقات نیز از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 7 بهمن با رقابت شرکت کنندگان در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم آغاز می شود و با پایان یافتن مسابقات در این رشته، مرحله نهایی مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم پی گیری خواهد شد.

 عصر روز دوشنبه نیز مسابقات مرحله نهایی در رشته قرائت قرآن کریم برگزار می شود و شامگاه همان روز نیز مراسم اختتامیه با معرفی نفرات برتر این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

کد خبر 2220680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha