۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۰۳

شاهرخی خبر داد:

خیابانهای شهر خرم آباد به دوربینهای کنترل ترافیک مجهز می شوند

خیابانهای شهر خرم آباد به دوربینهای کنترل ترافیک مجهز می شوند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از تجهیز معابر و خیابانهای شهر خرم آباد به دوربینهای کنترل ترافیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت عمومی در سطح شهر خرم آباد و دیگر شهرهای استان مصوبه ای را داشتیم که نسبت به تجهیز معابر و خیابانهای شهر به دوربین های کنترل ترافیک اقدام شود.

وی ادامه داد: در قالب این مصوبه قرار است طی یک مرحله از این طرح تا پایان سالجاری قسمت های مختلف شهر خرم آباد به صورت پایلوت به دوربینهای مدار بسته مجهز شود که این دوربین ها بحث های ترافیکی شهر را تحت نظر و کنترل دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: در مرکز استان یکی از معضلاتی که به خصوص در مرکز شهر با آن مواجه هستیم گره های ترافیکی است که با اجرایی شدن این طرح و تجهیز معابر و خیابانها به دوربین های نظارتی امیدواریم بتوانیم ضمن رصد ترافیک در بخشهای مختلف شهر در جهت رفع مشکل گره های ترافیکی حرکت کنیم.

شاهرخی عنوان کرد: علاوه بر استفاده های ترافیکی می توان از ظرفیت این دوربین ها به منظور ارتقای سطح امنیت عمومی شهر و شهروندان بهره برداری انتظامی نیز داشت.

وی با بیان اینکه کار تجهیز معابر و خیابانهای شهر به این دوربین های کنترل ترافیک آغاز شده و پیش بینی می شود مرحله نخست این طرح در خرم آباد تا پایان امسال به بهره برداری برسد بیان داشت: در مراحل بعدی مطابق اولویت بندی انجام شده دیگر شهرهای استان برای اجرای این طرح در دستور کار قرار خواهند گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح از محل اعتبارات استانداری تامین می شود، عنوان کرد: اجرای این طرح می تواند ضمن کنترل مباحث ترافیکی در شهرهای استان در ارتقای امنیت عمومی شهروندان و ایجاد شرایط مطلوب در این بخش نقش موثری ایفا کند.

کد خبر 2223807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha