۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

قهرمانی مسابقات الیت کیک بوکسینگ استان به تبریز رسید

قهرمانی مسابقات الیت کیک بوکسینگ استان به تبریز رسید

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم تبریز به عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت های الیت کیک بوکسینگ قهرمانی استان دست پیدا کرد.

وحید پاکزاد مسئول كميته داوران این مسابقات امروز (شنبه) در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: دومين دوره مسابقات استاني اليت كيك بوكسينگ به مناسبت گراميداشت قيام 29 بهمن تبريز دیروز در سالن گنجویان تبریز برگزار شد که در نهایت تیم میزبان موفق به احراز عنوان قهرمانی شد.

وی ادامه داد: این رقابت ها با شركت ورزشكاراني از شهرهاي تبريز، باسمنج، اهر، ايلخچي، مرند، بستان آباد، مراغه و سراب در 10 وزن بزرگسالان، چهار وزن جوانان و دو وزن نونهالان به انجام رسید.

پاکزاد گفت: این رقابت ها با مسئوليت جواد پورموسي، مسئول اليت كيك بوكسينگ شمالغرب كشور و با نظم و ترتيب خاص و استقبال خوب ورزشدوستان تبريز در سالن بوكس گنجويان تبريز برگزار شد و در نهايت تيم هاي تبريز، اهر و سراب به ترتيب مكان هاي اول تا سوم تيمي اين رقابت ها را از آن خود كردند.

وی با اعلام اسامی نفرات اول اوزان مختلف این رقابت ها عنوان کرد: وحيد نايبي، امير بخشعلي پور، رسول مهدوي، جعفر هوشمند، نويد فتحي، بهنام پورعلي، علي پيري، مهدي بيجان، پيمان خوشكلام، آيدين زيادپور، بابك غلامي، توحيد فرجي، محمدرضا محمديان، رضوان صفاري، مبين زهتي و مهدي عليوند در اوزان مختلف رده های سنی یاد شده به عناوین قهرمانی دست پیدا کردند.

قهرمان کیک بوکسینگ جهان در ادامه یاداور شد: در برگزاري و داوري این مسابقات حاج حبيب مقصودی، دكتر رحيمي، مهندس گوچي، ملك جهاني، جنابي، محرم زاده، نجفي، كنگري، بهادري، جعفرزاده، پورقاسم، ايلداري، عزتي، نوري، فتاح پور، رشتبري، كريم پور و اصغري زحمات زیادی را متحمل شدند که جا دارد از این عزیزان قدردانی کنم.

کد خبر 2241959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha