۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

یادواره 5 شهید گمنام شهر فاضل آباد برگزار شد

یادواره 5 شهید گمنام شهر فاضل آباد برگزار شد

فاضل آباد - خبرگزاری مهر: یادواره شهدای گلکون کفن روستای گلستان و 5 شهید گمنام شهر فاضل آباد، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که صبح جمعه در فاضل آباد برگزار شد علیرضا دلبریان، فرمانده گردان غواصی یاسین از تیپ 21 امام رضا (ع) خراسان رضوی، با بیان روایت هایی از دفاع مقدس، گفت: شهدای ما در تمام عرصه های دفاع مقدس فعال و با رشادت عمل کردند و رفتار و کردار آنان در تاریخ بشر ماندگار و مثال زدنی است.

وی افزود: ایمان به خدا، رفاقت با خدا و عشق به نظام و ولایت باعث شد که عزیزان ما در سخت ترین و پر مخاطره ترین صحنه های جنگ تحمیلی هراسی از مرگ نداشته باشند.

این جانباز دفاع مقدس اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی که در وجود رزمندگان اسلام لبریز بود، بزرگترین نیرویی بود که به واسطه دوستی و رفاقت با خدا برایشان حاصل شده بود.

دلبریان با بیان روحیات معنوی و عرفانی شهدا در مناطق عملیاتی، یاد آورشد: ترس از میدان مین، ترس از خمپاره و گلوله های آتشین توپ وتانک هرگز در میان لشگریان خداجوی ما جایی نداشت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، متمایز بودن حضور شهدای ما و رشادت های رزمندگان ما را در صحنه های پیکار تشریح کرد و گفت: این چنین شجاعت و دلیری که شهدای ما در این سالها از خود نشان دادند، در دنیا کسی ندیده بود و همین امر باعث شد که ما در مقابل حمله های ناجوان مردانه دشمنان که تا به دندان مسلح بودند سرافراز و پیروز باشیم.

دلبریان اظهار کرد: امروز ما از ثمره خون شهدای عزیز و رشادت های این دلیرمردان، به عزت و سربلندی رسیده ایم و اقتدار و سربلندی امروز ما ثمره خون پاک شهداست.

فرمانده گردان غواصی یاسین با تاکید بر اینکه امروز هم از هجمه های دشمنان در امان نیستیم، متذکر شد: دشمنان از همه سو بر درخت تنومند انقلاب و نظام مقدس ما حمله ورهستند و زنده نگهداشتن یاد شهدا و حفظ آرمانهای آنان که همان پیروی از نظام و ولایت است موجب سر افکندگی و نا کامی دشمنان خواهد بود.

کد خبر 2256111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha