۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷

قهرماني تيم واحد ميانه در مسابقات تكواندوی دانشگاه هاي آزاد اسلامي آذربايجان شرقي

قهرماني تيم واحد ميانه در مسابقات تكواندوی دانشگاه هاي آزاد اسلامي آذربايجان شرقي

میانه - خبرگزاری مهر: مسابقات تكواندو دانشجويان پسر دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان آذربايجان شرقي (منطقه 13) با قهرماني تيم واحد ميانه به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين دوره از مسابقات كه روزهای یکشنبه و دوشنبه در مجموعه ورزشي جهان پهلوان كاظم رجبي واحد ميانه برگزار شد، ورزشكاران در هشت وزن مختلف و در قالب هفت تيم از واحدهاي دانشگاهي استان به رقابت پرداختند كه در پايان تيم واحد ميانه با كسب چهار مدال طلا و 31 امتياز قهرمان دست یافت.

در این رقابت ها، تيم واحد هاي تبريز با یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار برنز و كسب 27 امتياز و جلفا با یک مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز و 23 امتياز نیز بترتيب مقام هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و تيم دانشگاه آزاد اسلامي واحد شبستر نيز موفق به دريافت كاپ اخلاق شد.

نفرات اول تا سوم اين دوره از مسابقات مدال هاي خود را از دستان مسوولان واحد ميانه، نجف زاده رئيس ترييت بدني منطقه 13دانشگاه آزاد اسلامي استان آذربايجان شرقي و ستوده دبير هيئت تكواندو استان و سرپرست فني مسابقات دريافت كردند.

در اين دوره از رقابت ها، تيم هايي از دانشگاه هاي آزاد اسلامي واحد تبريز، اهر، ميانه، شبستر، جلفا، صوفيان  و هاديشهر حضور داشتند.

کد خبر 2257980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha