۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶

خرید 3 هواپیما در چند هفته آینده / اتصال مترو به ایستگاه راه آهن تهران

خرید 3 هواپیما در چند هفته آینده / اتصال مترو به ایستگاه راه آهن تهران

وزير راه و شهر سازي از خرید 3 هواپیما در چند هفته آينده خبر داد و گفت: اتصال زير زميني ايستگاه مترو به ايستگاه راه آهن تهران با همكاري شهرداري در آينده نزديك انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندي با بیان اینکه تا چهار سال آينده ظرفيت جابه جايي مسافران با قطار از 27 ميليون نفر كنوني به 40 ميليون نفر در سال افزايش خواهد يافت، گفت: اتصال زير زميني ايستگاه مترو به ايستگاه راه آهن تهران با همكاري شهرداري در آينده نزديك انجام می شود.

وی همچنین بازسازي ايستگاه قديمي راه آهن تهران و افزايش ظرفيت خدمات رساني در اين ايستگاه را از ديگر اقدامات در حال انجام دانست و افزود: در  زمينه تاخیرات پروازی دستور ويژه‌اي صادر شده است تا این موضوع با دقت بررسي شود كه اگر سوء مديريت شركت‌هاي هواپيمائي علت اين تاخيرها باشد با آنها برخورد جدي صورت گیرد.

عباس آخوندی علت برخي تاخيرها را نيز كمبود هواپيما و مشكلات ايجاد شده به واسطه تحريم ها دانست و تصریح کرد: ايمني پروازها اولويت نخست وزارت راه است.

وی با بیان اینکه مدعي شرايط خوب، عادي و نرمال نيستم، گفت: در چند ماه گذشته شش هواپيما خريداري شده است و در چند هفته آينده نيز سه هواپيماي ديگر خريداري مي‌شود تا ضمن نوسازي ناوگان هواپيمايي كشور ظرفيت ناوگان هوايي كشور نيز با سرعت بيشتري افزايش يابد.

براساس این گزارش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در ايستگاه راه آهن تهران و فرودگاه هاي امام خميني (ره) و مهر آباد ، از نزديك نحوه خدمات رساني به مسافران نوروزي را بررسي و دستورات لازم را براي بهبود روند خدمات رساني به شهروندان صادر كرد.

وی در جریان بازدید از فرودگاه مهر آباد با توجه به اعتراض مسافري مبني بر پرداخت مبلغي خارج ازهزينه درج شده در بليت دستور رسيدگي به اين موضوع را داد.

همچنين در ادامه وزير راه و شهرسازي از بخش ميزهاي پاسخگويي خطوط هوايي كشور در فرودگاه مهرآباد بازديد و موردي را كه در محل تعيين شده حاضر نبود را پيگيري كرد.

 

کد خبر 2259924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha