۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۲۱

شادنوش:

تجهیزات بیمارستان ولایت دامغان با اعتبار 25 میلیارد ریال در حال نصب است

تجهیزات بیمارستان ولایت دامغان با اعتبار 25 میلیارد ریال در حال نصب است

دامغان – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تجهیزات بیمارستان ولایت دامغان با اعتبار 25 میلیارد ریالی این دانشگاه در حال نصب است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهدی شاد نوش روز چهارشنبه و در ششمین روز از ایام نوروز و در جریان سفر به شهرستان دامغان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی سمنان ارائه خدمات به دردمندان و بیماران است.

وی تاکید کرد: این دانشگاه می کوشد با بهره گیری از تمام امکانات خدمات خوب و در خور شان بیماران و همراهان ارائه کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از امام جمعه دامغان خواست با تدبیر و هدایت خود مسئولان دانشگاه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان را یاری کند.

شادنوش تاکید کرد: دانشگاه در تلاش است ماموریت هایی که مهمترین آن در خصوص ارائه خدمات به بیماران و همراهان است به بهترین نحو ممکن به انجام برساند.

دیدار با فرزندان شهید صادق قریب بلوک از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، بازدید از پایگاه های امداد جاده ای در مسیر های سمنان به دامغان، کلاته رودبار و دیباج، دامغان – جندق و دیدار با پرسنل بیمارستان ولایت دامغان از دیگر برنامه های سفر دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به شهرستان دامغان بود.

در جریان سفر یکروزه رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به شهرستان دامغان جمعی از معاونین رئیس دانشگاه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ولایت دامغان وی را همراهی کردند.
 

کد خبر 2261274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha