۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

زیرساخت‌های حضور مدارس فوتبال رئال‌مادرید در ایران باید فراهم شود

زیرساخت‌های حضور مدارس فوتبال رئال‌مادرید در ایران باید فراهم شود

نماینده فونداسیون رئال مادرید در ایران گفت: فونداسيون رئال مادريد بخش تجاري اين باشگاه اسپانيايي محسوب مي‌شود كه فعاليت‌هاي گسترده‌اي از جمله مدارس و كمپ‌هاي فوتبال زير نظر آن اداره مي‌شود.

محمد محمدي راد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: گروه ساحل آفتاب طي قراردادي با اين بخش به عنوان نماينده رسمي فونداسيون رئال مادريد در ايران، زمينه انتقال علاقه مندان فوتبال را به (كينگز كالج) در تمام مقاطع سال فراهم مي كند، همان طور كه سال گذشته نیز گروهي از علاقه مندان به اسپانيا اعزام شدند كه البته اولين تجربه گروه ما بود.

وي ادامه داد: امروز فوتبال تبديل به پديده اي فراگير و اجتماعي شده است كه تمام اقشار جامعه را در بر مي‌گيرد و باعث نزديكي فرهنگ كشورها شده است و اين همان موضوعي است كه گروه ساحل آفتاب با توجه به قراردادي كه با بخش فونداسيون رئال مادريد دارد، اميدوار است در آينده‌اي نزديك شرايط ويژه و تنگاتنگي براي همكاري‌هاي مختلف داشته باشد.

نماينده رسمي فونداسيون رئال در ايران خاطرنشان كرد: به شخصه رابطه نزديكي با خواكين (رئيس بخش فونداسيون رئال مادريد) دارم و قرار است وي اوايل سال جاري به ايران سفر كند كه جزئيات و برنامه هاي اين سفر نيز به زودي اطلاع رساني خواهد شد.

وي ادامه داد: با خواکين جلسات و مكاتبات خوبي داشته‌ايم و اميدواريم كه در آينده‌اي نزديك بتوانيم مجوزهاي لازم براي راه اندازي مدرسه فوتبال رئال در ايران را اخذ كنيم كه البته در حال حاضر اين موضوع تنها در حد حرف و مذاكراتي ابتدايي است. البته مسئولان بخش فونداسيون نيز نسبت به اين موضوع بي ميل نيستند اما لازمه چنين كاري، بسترسازي و فراهم آوردن استانداردهاي لازم براي اخذ تائيديه از بخش فونداسيون است.

نماينده انحصاري كينگز كالج و نماينده رسمي رئال در ايران گفت: نوع همكاري فونداسيون رئال مادريد و گروه ساحا آفتاب شرايطي را فراهم كرده كه تمام علاقه مندان مي توانند به مادريد سفر كرده و از تجربه حضور در كينگز كالج و فونداسيون رئال استفاده كنند.

محمدي راد ادامه داد: با توجه به حضور تيم ملي فوتبال ايران در رقابت هاي جام جهاني، نگاه دنيا به فوتبال ايران ويژه است و به همين دليل گروه ما اميدوار است كه در آينده اي نزديك شرايط همكاري ويژه تري را با فونداسيون آغاز و مسئولان فونداسيون رئال را براي كار ويژه تر در ايران تشويق كنيم.

کد خبر 2261863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha