۱۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱

طی روز چهاردهم فروردین ماه/

تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان 33 درصد افزایش یافت

تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان 33 درصد افزایش یافت

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان لرستان با تشریح جزئیات ترددهای 24 ساعت گذشته در محورهای لرستان از افزایش 33 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت‌الله حیدری صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طی روز چهاردهم فروردین ماه 318 هزار و 498 مورد تردد وسایل نقلیه در جاده‌های لرستان صورت گرفته که این میزان نسبت به روز سیزدهم فروردین ماه 33 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان به دلیل بازگشت مسافران نوروزی با توجه به قرارگیری لرستان در مسیر شاهراه ترانزیتی شمال - جنوب کشور است.

مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های استان لرستان بیان داشت: از این میزان تردد 22 هزار و 182 مورد تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که این رقم هفت درصد کل ترددها را شامل می شود.

حیدری همچنین پر تردد ترین محور مواصلاتی لرستان را در این مدت جاده خرم آباد - بروجرد عنوان کرد و افزود: در این مدت 20 هزار و 869 مورد وسیله نقلیه در این محور تردد داشته است.

وی همچنین بیشترین سرعت ثبت شده وسایل نقلیه در جاده های لرستان طی چهاردهم فروردین ماه را در محور پلدختر - خرم آباد عنوان کرد و گفت: بیشترین سرعت ثبت شده در این جاده 109 کیلومتر بر ساعت بوده است.

مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان لرستان ساعت اوج تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان را از 16 تا 17 عنوان کرد و یادآور شد: در روز چهاردهم فروردین ماه 13 هزار و 752 وسیله نقلیه وارد استان لرستان شده و در همین روز نیز 11 هزار و 511 وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

 

کد خبر 2263867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha