۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۰

سانحه رانندگی در آزاد راه خرم آباد - پل زال/ مسئول فوریتهای پزشکی دورود جان سپرد

سانحه رانندگی در آزاد راه خرم آباد - پل زال/ مسئول فوریتهای پزشکی دورود جان سپرد

پلدختر - خبرگزاری مهر: مسئول فوریت های پزشکی شهرستان دورود در یک سانحه رانندگی در محور آزاد راه پل زال - خرم آباد جان باخت.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز گذشته نادر صادقی مسئول فوریت های پزشکی شهرستان دورود که به اتفاق همسر و دو فرزندش با یک دستگاه پژو 405 از مسافرت بر می گشت در محور آزاد راه پل زال - خرم آباد در منطقه دادآباد با گاردریل کنار آزاد راه برخورد کرد.

احمد کرموند افزود: شدت تصادف به حدی بود که مسئول فوریت های پزشکی شهرستان دورود در دم جان سپرد و همسر و دو فرزند دخترش مجروح شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پلدختر گفت: مجروحان این حادثه با یک دستگاه آمبولانس پایگاه 115 قلعه نصیر پلدختر به بیمارستان خرم آباد انتقال یافتند که طبق گزارشات واصله حال مجروحان رضایت بخش اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان لرستان نیز با تایید حادثه رخ داده در آزادراه خرم آباد - پل زال بیان داشت: این حادثه در ساعت 18 و 50 دقیقه عصر روز جمعه در مسیر برگشت آزادراه به دنبال خروج وسیله نقلیه از جاده رخ داده است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در این حادثه فردی به نام نادر صادقی جان خود را از دست داد، عنوان کرد: علت این حادثه مطابق بررسی های کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

بنابر این گزارش آزادراه خرم آباد - پل زال به طول 104 کیلومتر به عنوان گلوگاه شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب کشور با صرف اعتباری بالغ بر 750میلیارد تومان با مشارکت 50 درصدی بخش خصوصی احداث شده است.

آزادراه خرم آباد - پل زال دارای حدود 26 کیلومتر تونل و سه کیلومتر پل دره ای است و برای ساخت این آزاد راه بیش از 40 میلیون متر مکعب عملیات کوه بری انجام شده است. این آزادراه دارای نزدیک به 28 تونل بوده و تونل "گندمکار" بزرگترین تونل این مسیر است که بیش از دو هزار و 300 متر طول دارد.

کد خبر 2264100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha