۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۸

با آغاز ثبت نام مرحله دوم/

استاندار هرمزگان به همراه معاونين خود از دريافت يارانه انصراف دادند

استاندار هرمزگان به همراه معاونين خود از دريافت يارانه انصراف دادند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: استاندار هرمزگان به همراه معاونين سياسي امنيتي، عمراني، برنامه ريزي و توسعه مديريت و منابع انساني از دريافت يارانه و تكميل فرم انصراف دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جاسم جادري استاندار هرمزگان گفت: در راستاي فر مايشات مقام عظماي ولايت در خصوص اقتصاد مقاومتي و تاكيد دكتر روحاني رياست جمهوري اسلامي ايران مبني بر انصراف از دريافت يارانه نقدي از تكميل فرم و دريافت يارانه انصراف ميدهيم.

وي در ادامه افزود: مسوولين و مديران و دولتمردان بايد در اجراي اين طرح و انصراف دادن پيش قدم شوند و افرادي كه تمكن مالي دارند نيز به كمك دولت بيايند.

نماينده عالي دولت در هرمزگان اضافه كرد: امسال مزين به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي است و ما نيز مي بايست با انصراف از دريافت يارانه، با عزمي ملي و جهاد گونه به نوبه خود در راه تحقق اين شعار ارزشمند سال قدم برداريم.

دكتر جادري در خاتمه گفت: از تمام اقشار جامعه كه امكان انصراف دارند دعوت مي كنم به اين كمپين ملي و بزرگ بپيوندند و براي شكوفايي اقتصادي و كمك به حوزه بهداشت و درمان و سلامت و گسترش تامين اجتماعي آستين همت را بالا بزنند.

شايان ذكر است از20فروردین ماه سالجاري ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سرتاسر كشور آغاز می شود.

 

 

کد خبر 2267137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha