۲۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۰۵

دستغیب مطرح کرد:

لزوم توجه به ایجاد صنایع کوچک در فارس

لزوم توجه به ایجاد صنایع کوچک در فارس

شیراز - خبرگزاری مهر: نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به ایجاد صنایع کوچک در استان تاکید کرد که با صرف زمان کم می تواند اشتغال آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار مهر احمدرضا دستغیب ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان فارس افزود: تا چندی پیش دغدغه ما انتخاب مدیران غیربومی بود اما امروز ترس ما انتصابهای بومیتی و طایفه ای است.

وی تصریح کرد: متاسفانه به جای اینکه صلاحیت افراد ملاک انتخاب آنها برای تصدی پست ها باشد شاهد یارگیری قومیتی هستیم که اگر این موضوع مد نظر قرار داده نشود در آینده شاهد مشکلات فراوان خواهیم بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه فارس در جذب سرمایه گذاران خوشنام نیست گفت: جذب سرمایه گذار از اولویت های اول استان فارس است که متاسفانه بنا بر خیلی از رفتارهای گذشته ، امروز سرمایه گذاران برای حضور در استان فارس  تمایل ندارند.

دستغیب تاکید کرد: نگاه به بخش سرمایه گذاری در استان باید اصلاح شود که در این میان یکی از وعده های استاندار فارس نیز توجه به سرمایه گذاری بوده است.

وی ادامه داد: دولت عزم جدی در جهت رشد و توسعه اقتصادی دارد و به طور حتم اعتبارات مناسبی نیز برای تولید و صنعت در نظر گرفته خواهد شد به همین دلیل از امروز باید آمادگی لازم برای جذب بیشترین اعتبارات را مد نظر قرار دهیم.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید تمام تلاش و توجه ما در جهت راه اندازی صنایع مادر باشد چرا که این دوره صنایع زمانبر و هزینه بر است ودولت نیز برای اتمام این پروژه ها زمان نخواهد داشت اما صنایع کوچک اشتغال آفرین خواهد بود.

دستغیب افزود: در خصوص بلندمرتبه سازی در شیراز نیز مسئولین شهری باید توجهی ویژه داشته باشند چرا که باید ظرفیت های شیراز را مد نظر قرار داد.

وی با بیان اینکه شیراز هارمونی را از دست داده گفت: باید توجه کنیم که وضعیت شهر شیراز چگونه است و مدیریت شهری مد نظر قرار دهیم که در این میان با ارائه تشویق های لازم می توانیم به جای سرمایه گذاری در بلندمرتبه سازی به فکر راه اندازی مجتمع های اقامتی و رفاهی باشیم.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه امروز مجمع نمایندگان استان فارس در بهترین شرایط ممکن است و این اتحاد و همدلی می تواند موفقیت هایی را به همراه داشته باشد.

کد خبر 2268017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha