۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴

در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال/

صبای قم بر کاسپین قزوین غلبه کرد/ کسب اولین پیروزی صبا در خانه

صبای قم بر کاسپین قزوین غلبه کرد/ کسب اولین پیروزی صبا در خانه

قم - خبرگزاری مهر: تیم هندبال صبای قم در دیداری از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از سد کاسپین قزوین گذشت و اولین بار در خانه پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از بازی های هفته هفدهم لیگ برتر هندبال روند رو به رشد تیم هندبال صبای قم ادامه یافت و این تیم با حضور تمام مهره های کلیدی خود سرانجام طلسم ناکامی های متوالی را شکست و تیم آخر جدول رده بندی یعنی کاسپین قزوین را مغلوب کرد.

شاگردان ناصر فلسفی این هفته با کسب برتری در دیدار داخل خانه برابر کاسپین قزوین، بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی و یک پله صعود در جدول رده بندی به پایان رساندند و حالا تیم های نیروی زمینی تهران و کاسپین قزوین در انتهای جدول هستند.

هفته هفدهم یا ششم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور شامگاه پنج‌شنبه با برگزاری دو مسابقه آغاز شد و طی آن تیم هندبال صبای قم در دیداری داخل خانه موفق به شکست تیم هندبال کاسپین قزوین شد.

هندبالیست‌های قمی به عنوان تیم رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال در تیم صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران خودی در سالن شهید حیدریان قم بازی می‌کردند، در مجموع بازی بسیار خوبی در مقابل حریف سرسخت خود ارائه کردند و در دیداری که به نظر می‌رسید برای صبای سخت و دشوار باشد، با حساب 33 بر 30 یک پیروزی دلچسب کسب کردند.

در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، تیم هندبال مردان صبای قم اگر چه دلهره و اضطراب باخت های گذشته را احساس می کرد و کاملا محتاط بود اما این بار این اتفاق رخ نداد و هندبالیست های صبای قم توانستند با کسب برتری در این دیدار به ناکامی های اخیر پایان بدهند.

شاگردان ناصر فلسفی سرمربی جدید تیم هندبال صبای قم در مقابل تیم هندبال کاسپین قزوین به دومین پیروزی خود در دیدارهای این فصل دست یافته و با تلافی شکست بازی نیم فصل اول مقابل تیم هندبال مردان کاسپین قزوین، پیروزی ارزشمندی را برای خود در لیگ برتر رقم زده و خود را با یک پله صعود در جدول رده بندی به مکان هشتم جدول بردند.

گفتنی است: تیم هندبال صبای قم با کسب این پیروزی 5 امتیازی شد و با این تعداد امتیاز به عنوان تیم هشتم جدول رده‌بندی رقابت های این دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور خود را از خطر سقوط به لیگ دسته اول هندبال جدا کرد تا هفته آینده در مشهد به مصاف تیم ثامن الحجج این شهر برود.

 

کد خبر 2268197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha