۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۶

هاشمی:

ساختارهای مدیریتی طبس تقویت شود/ بحران کمبود آب 49 روستای طبس حل می شود

ساختارهای مدیریتی طبس تقویت شود/ بحران کمبود آب 49 روستای طبس حل می شود

طبس – خبرگزاری مهر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس بر تقویت هر چه بیشتر ساختارهای مدیریتی طبس تاکید کرد و گفت: با توجه به قابلیت های خوب شهرستان طبس مدیران استانی تفویض اختیار منطقه ای بیشتری به مدیران بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال هاشمی صبح دوشنبه در دیدار با مدیران حوزه آب و فاضلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از مباحثی که در اداره جوامع و اجتماعات مد نظر است که می تواند به بهبود شرایط مدیریتی کمک کند تمرکز زدایی است.

وی افزود: وقتی اختیارات به مناطق تفویض شود و با اختیارات بیشتری مدیران بومی و محلی کارهای خود را انجام دهند، وضعیت بهتری پیدا می شود و طبعا در چنین شرایطی مدیران عالی باید نظارت های خود را بصورت میدانی داشته باشند تا بتوانند شرایط موجود را بهتر اداره کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به قابلیت های خوب شهرستان طبس خواسته شده است که مدیران استانی تفویض اختیار منطقه ای بیشتری داشته باشند.

فرماندار ویژه طبس یاداور شد: شهرستان طبس بیش از یک سال است که به فرمانداری ویژه تبدیل شده که باید ساختارهای آن تقویت شود و مدیران با اختیارات بیشتری در این شهر به کار مشغول باشند، و لازمه اجرای این کار حضور هرچه بیشتر مدیران استانی در شهرستان طبس است.

راه اندازی تصفیه خانه آب طبس

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان خراسان جنوبی نیز بیان داشت:به همت همه مسئولین در منطقه، تصفیه خانه آب طبس بعد از سالها توقف و مشکلاتی که در راه اندازی تصفیه خانه بود راه اندازی شد.

سید مجتبی عراقی زاده تصریح کرد: مراحل سرویس کاری و کارهایی که برای راه اندازی قطعی باید انجام می شد بخشی از آن انجام شده،  اکنون تصفیه خانه کار خود را آغاز نموده و در مرحله تکمیل فرایند است.

وی بیان داشت: در یک فرصت زمانی کوتاه 15 تا 20 روز آینده تصفیه خانه به طور کامل راه اندازی خواهد شد و آب خروجی از تصفیه خانه به شبکه شهری طبس وارد می شود.

وی تاکید کرد: با اطمینان اعلام می کنیم که تفاوتی بین کیفیت آب در شبکه اولیه که سالها در طبس اجرا شده و شبکه دوم تفاوت آنچنان محسوسی نخواهد بود و از باب کیفیت آب مشکل نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم امسال آن دغدغه خاطری که درخصوص کمبود آب و بحران آبی به ویژه هدر رفت سال گذشته داشتیم نخواهیم داشت.

بحران کمبود آب 49 روستای طبس حل می شود

علی اکبر بسکابادی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی نیز گفت:  در جلسه که با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس داشتیم مقرر شد آبفای شهری 3 لیتر در ثانیه از مجتمع آبرسانی شهر عشق آباد در اختیار مجتمع زمزم (مجتمع آبرسانی روستاهای اطراف شهر) بگذارند که مشکل بحران آب در تابستان برای 49 روستای مجتمع حل خواهد شد.

به گفته وی با دریافت این 3 لیتر در ثانیه کمبود آب در مجتمع مرتفع خواهد شد.

وی افزود:دیهوک 12 سال است که به شهر تبدیل شده است و مدیریت آن تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی است و برهمین حساب توافق شد ظرف یک ماه آینده شبکه آب دیهوک را تحویل آبفای شهری شود.

بسکابادی تصریح کرد: قطعا تحویل امرو آب و فاصلاب دیهوک به آبفای شهری، مدیریت بهره برداری و نگهداری شبکه از وضعیت فعلی بهتر خواهد شد.

کد خبر 2270281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha