۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

شریفی در گفتگو با مهر:

ماهان تندیس صعود خود به مرحله نهایی فوتسال امیدهای کشور را تضمین می‌کند

ماهان تندیس صعود خود به مرحله نهایی فوتسال امیدهای کشور را تضمین می‌کند

قم- خبرگزاری مهر: مدیر تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم گفت: تیم ما به دنبال کسب پیروزی برابر فرش آراء مشهد و راه ساری در دو بازی باقی مانده خود از دور رفت این فصل است تا صدرنشینی خود را تضمین کند.

ناصر شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: بازی خوب در کنار همدلی بسیار قابل توجهی که بازیکنان و کادر فنی ما در این فصل دارند، از عوامل مهم موفقیت ما در دیدارهای مرحله اول گروهی لیگ این دوره است و انشاالله همین روند را تا پایان بازی ها خواهیم داشت.

وی بیان کرد: ما در هر 4 مسابقه ای که تا این لحظه در مرحله گروهی با رقبای خود داشته ایم خوب بازی کردیم و به نظر من لایق و شایسته کسب مجوز صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه دوم مرحله مقدماتی به مرحله پایانی بازی های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور هستیم.

شریفی تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه هفتمین حضور امیدهای ما در مسابقاتی با چنین سطح در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور است عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و در نتیجه توانستیم با انجام بازی های بسیار خوب خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنیم.

مدیر تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم افزود: درست است که ماهان تندیس قم توانست در 4 بازی قبل این مرحله با کسب نتایج خوب خود را به عنوان مدعی صعود معرفی کند اما هم کادر فنی و هم بازیکنان ما خوبی می دانند که در ادامه این مرحله بازی های بسیار مهم و مشکلی پیش رو داریم.

وی ابراز کرد: باید تاکید کنم که حریفان ما تیم های بسیار خوبی هستند ولی تیم ما نیز اکنون مجموعه‌ای هماهنگ است و از بازیکنانی شاخص سود می‌برد، ضمن اینکه کادر فنی خوب و با دانشی در کنار این تیم است و همه با هم برای موفقیت تیم تلاش می کنند و قطعا هیچ حریفی را دست کم نمی گیرند.

شریفی اضافه کرد: به نظر من در دیدارهایی که در بازی های 4 روز سپری شده از مرحله مقدماتی انجام داده ایم، تماشاگران حاضر در سالن گاز اهواز را راضی به خانه فرستاده و قطعا تلاش می کنیم که از سد ماکو جوان، راه ساری و فرش آراء مشهد نیز عبور کنیم.

وی عنوان کرد: برای ما مهم این است که بتوانیم با تداوم پیروزی های متوالی و همچنین صدرنشینی به کار خود در مرحله اول بازی‌های گروه دوم لیگ برتر فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور پایان بدهیم و اکنون نیز منتظر می‌مانیم تا 2 بازی پرقدرت دیگر از بازیکنان ماهان تندیس ببینیم.

لازم به ذکر است: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در اهواز به مصاف حریفان خود رفته است و در حال حاضر با کسب 4 پیروزی و 12 امتیاز صدرنشینی گروه دوم را در اختیار دارد.

 

کد خبر 2270501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha