۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۴۴

سرهنگ طلوعی اعلام کرد:

دستگیری متهمان اینترنتی هتک حیثیت یک دختر دانشجو در زنجان

دستگیری متهمان اینترنتی هتک حیثیت یک دختر دانشجو در زنجان

زنجان -خبرگزاری مهر: سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان زنجان، از دستگیری دو عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب به یک دختر دانشجو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،، سرهنگ مصطفی طلوعی افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده و با انتشار اکاذیب باعث هتک حیثیت وی گردیده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده، دو نفر از همکلاسی‌های شاکی در این زمینه شناسایی و با دستور قضایی متهمان دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

 سرپرست پلیس فتای استان زنجان، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند قبلاً و در زمان دانشجویی با شاکیه آشنایی داشته و با ارسال پیام‌های غیراخلاقی اقدام به ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت شاکیه کرده‌اند.

 سرهنگ طلوعی تاکید کرد: متهمان با مشاهده شواهد و قراین موجود به بزه انتسابی خود اعتراف، که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف 200 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

سرپرست پلیس راه استان زنجان، از کشف 200 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه پژو پارس خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی تاکید کرد: ماموران پلیس راه زنجان به تبریز حین کنترل خودروهای عبوری بررسی مدارک رانندگان به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شدند.

وی یادآور شد: ماموران با تمهیدات لازم و علائم هشدار دهنده این خودرو را متوقف ومورد بازرسی قرار دادند.

کد خبر 2272290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha