۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۴۶

خانواده شهدای هسته ای در همایش حماسه استقامت/

خانواده شهدای هسته ای به آمریکایی ها اعتماد ندارند/ جمهوری اسلامی نیازمند اتحاد و همدلی

خانواده شهدای هسته ای به آمریکایی ها اعتماد ندارند/ جمهوری اسلامی نیازمند اتحاد و همدلی

مشهد - خبرگزاری مهر: همسر شهید شهریاری گفت: ما به عنوان خانواده شهدای هسته ای به آمریکایی ها اعتماد نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهجت قاسمی چهارشنبه شب در همایش حماسه استقامت در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد اظهار کرد: شهدای هسته ای در راه اسلام و انقلاب شهید شده اند و تمام دغدغه آنان حفظ عزت و استقلال جمهوری اسلامی بوده است و اکنون ما به عنوان خانواده این شهدا ادامه دهنده راه آنان هستیم و هرگز به آمریکایی ها و جوامع غربی اعتماد نداریم.

امروز ایران اسلامی کشوری قدرتمند و عزتمند است

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی کشوری قدرتمند و عزتمند است و همواره از موضع قدرت با تمام دنیا سخن گفته لذا مذاکرات نباید ذره ای به عزت و اقتدار این کشور لطمه وارد کند.

همسر شهید شهریاری با تاکید بر اینکه بدون نظر رهبری کسی نمی‌تواند حرفی بزند، افزود: ایران کشوری ضعیف نیست  و در حال حاضر توسعه و پیشرفت های بسیاری در دل نظام اسلامی رقم خورده و در این راستا ما باید از دستاوردهای خود محافظت کرده و به دشمن اجازه دخالت ندهیم.

جمهوری اسلامی نیازمند اتحاد و همدلی

در ادامه این مراسم همسر شهید احمدی روشن عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی به اتحاد و همدلی نیاز دارد و این امر شرط موفقیت و پیروزی ماست.

فاطمه بلوری‌کاشانی رمز پیروزی جمهوری اسلامی را وحدت دانست و افزود: آنچه که لرزه و هراس بر تن دشمنان نظام اسلامی می‌اندازد وحدت مردم ایران است.

در ادامه این همایش پدر شهید احمدی روشن نیز اظهار کرد: خانواده شهدای هسته‌ای با خدا معامله کرده اند و از هیچ کسی انتظار و توقعی ندارند.

خانواده شهدای هسته ای دار و ندار خود را در راه خدا داده اند

رحیم احمدی روشن عنوان کرد: پدران و مادران شهدای هسته ای دار و ندار خود را در راه خدا داده اند و این سبب افتخار ماست.

وی در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به سخنان صادق زیبا‌کلام تاکید کرد: نام صادق زیباکلام باید کاذب شیطان‌کلام شود زیرا او  از پلیدترین رژیم ها حمایت کرده و به طرفداری از رژیم صهیونیستی برخاسته و شایسته نیست که او در ایران اسلامی باشد.

شهدای هسته‌ای متعلق به تمام مردم ایران

پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه شهدای هسته‌ای متعلق به تمام مردم ایران هستند، یادآور شد: من فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده ام و حاضرم جان ناقابلم را هم فدای نظام اسلامی کنم و مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بزنم.

وی با اشاره به تغییر رشته دانشجویان عنوان کرد: بعضی از دانشجویان با انصراف از رشته‌های خود و روی آوردن به رشته هسته‌ای ما خانواده شهدای هسته ای را خرسند ساختند و موجب دلگرمی تمامی خانواده شهدا شدند.

پدر شهید احمدی روشن یادآور شد: تغییر رشته دانشجویان اقدامی شعاری نبود بلکه کار آنان با شعور همراه بود و بی تردید باید به داشتن چنین سرمایه ها و نیروهای جوان و انقلابی افتخار کرد.

کد خبر 2272469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha